Hoe kom ik in godsnaam aan spellen voor de SN?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Hoe kom ik in godsnaam aan spellen voor de SN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 13:35

Pff... Misschien dat hier iemand een tip heeft?
Ik ben al eeuwen op zoek naar twee spellen voor de Super Nintendo: Mario All Stars en Donkey Kong Country (jeugdsentiment Knipoog )
Maar nergens te vinden!!! Heb echt heel Marktplaats afgestruind, en iedereen verkoopt dat alleen inclusief die hele computer, en daar heb ik niks aan.. Intertoys gebeld..die hebben die spellen ook niet meer.. Scheve mond
Weet iemand waar je deze spellen nog vandaan kunt toveren, of is er toevallig iemand die ze wel wil verkopen???
*Help*!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 16:15

Ynzo schreef:
Hebben jullie in de buurt geen winkel in 2e hands spelletjes/computerspul??

Ik heb zelf nog wel Mario Allstars, ik zal eens vragen aan m'n zus ofdat ze het erg zou vinden als we die weg doen, want we hebben samen de SN gekregen en dus zijn ook de spellen van ons samen...

Al zijn de spellen al wel 8 jaar, dus ik zou het raar vinden als ze moeilijk gaat doen hierover Tong uitsteken


Nope..geen winkel voor zoiets in de buurt..
En die spellen zijn echt nergens meer te verkrijgen, aangezien ze idd al stokoud zijn.. (zoals ik al zei: jeugdsentiment.. Knipoog )

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 16:21

Ynzo schreef:
Ja inderdaad, ik heb niet zo heel lang geleden nog eens Super Mario World gekocht voor de SNES *LOL*

Ik zal van het weekend ook eens zoeken in die winkel naar Donkey Kong, want die vond ik ook erg koel altijd


Super Mario World heb ik al 20 keer uitgespeeld.. Scheve mond
En ik vind zoiets wel leuk om de tijd te verdrijven, en zeker nu ik dankzij mn operatie niet naar buiten mag en geen carnaval mag vieren..
Donkey Kong is gewoon lieff, en mario..sja...dat blijft ALTIJD jeugdsentiment ben ik bang... Bloos

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 16:30

Ynzo schreef:
Mario vind ik niet zo heel koel, het is vooral Joshi die het leuk maakt Haha!

Helemaal als ' ie zo'n schild inslikt dat ie kan vliegen, echt geweldig dat geluidje dat je dan hoort Tong uitsteken


Haha! Neej..dat geluidje als je op hem springt.. *LOL*

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 17:33

Pervinco schreef:
Wij hebben die spellen nog niet zo heel lang geleden weggedaan... Bloos! Ik zag ze zondag meen ik ook nog op de computerbeurs, iig die Donkey Kong... Mario durf ik niet met zekerheid te zeggen...


Bloos! Bloos! Bloos!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:42

Siempie schreef:
Nou ik weet niet wat jij dan intypt op marktplaats maar ik ben zeker zo'n 20 keer het losse spel donkey kong country en mario all stars tegen gekomen.

Donkey Kong Country

MSuper Mario All Stars


Neej..ik zie dat wel..maar het overgrote deel van die mensen verkoopt het spel alleen MET de computer, de helft stuurt niks terug, en dan krijg ik van die vage meeltjes bomvol met spelfouten en rare dubbelzinnige opmerkingen... Heb nog niet een fatsoenlijke reactie gehad (beneden de 30 euro)..vandaar mijn oproep hier.....

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:56

Siempie schreef:
Nou de het overgrote deel van de link die hierboven staat is alleen het spel zelf. Ik wist niet dat je al veel mensen heb gemailt, want uit jouw berichtje lees ik dat je alleen mensen vindt die spel met computer verkopen.


Ja, ik krijg OF berichtjes terug dat ze het spel met de nintendo verkopen (gezocht onder ander trefwoord dus), OF ik krijg berichtjes terug dat ze ALLE spellen tegelijk willen verkopen.. OF ik krijg van die rare berichtjes terug die ik niet vertrouw en dus niet op terug reageer (van die mensen waarvan je wil dat die je gegevens liever niet hebben).. OF ik krijg gewoon NIKS terug.. Boos!
En geloof me..ik zoek al een hele poos..
Trouwens ook al 11 (!!!) mailtjes gehad van: Sorry..onlangs verkocht!!! Boos!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie