BadTrans.B virus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 01:02

Sjongejonge... ben ik me toch een groot deel van de dag bezig geweest om van een virus af te komen.
En jawel... binnengekomen via een pony-kennis. Onbedoeld mag ik hopen Lachen Het betreft een nieuwe variant die sinds 24-11 in omloop is ben ik achter gekomen inmiddels.
Het virus zit verstopt in... jawel ... een bijlage, waar ik dus normaal heel voorzichtig mee ben om te openen. Maar ja, zoals ik al zei ....

Allemaal oppassen dus

Bertus


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 01:05

Oh, ja.. dit nog..
Inmiddels ben ik uitgegroeid tot een expert in het verwijderen van dit virus *LOL* , dus mocht iemand hier ook problemen mee hebben.. gewoon mailen.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 01:16

Nou haha, vond het minder grappig. Gewoon aangeklikt omdat het kwam van een bekende waar je dat niet van verwacht en ook vast niet met opzet ! (Harold Zoet).
Norton heb ik toevallig vanmiddag gedownload, en die gaf het keurig aan hoor Marije ! Maar goed, was wel een erg verse versie natuurlijk.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 01:18

Sten... dat terugsturen had ik ook, maar dat zit ook in het virus zelf; Het zet een _ voor het adres van de afzender zodat dat niet meer klopt !

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 01:42

Goed te horen dat ik niet de enige ben Haha!
Ik ben er gelukkig weer vanaf, en je wordt zo vanzelf weer een stuk voorzichtiger. Elluk nadeel heb z'n voordeel nietwaar ?

Is mijn nieuwe icoontje trouwens een beetje goed gelukt ?

Bertus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, ardanwan, Carr_friesje, ellen05, Flieno, fotolijstje, Gee, gigil, ikkuhh90, LaDonna75, linoleum, Roosch, SayaJones en 158 bezoekers