geklooi met de Kodax DX6340 en een Trust..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

geklooi met de Kodax DX6340 en een Trust..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 23:21

Graag tips..
De standaard meegeleverde, niet oplaadbare batterij van onze Kodak is leeg. Dat kan gebeuren. Maar de oplaadbare batterijen die erbij zitten, zijn leeg na een stuk of 15 foto's. Dat kan toch niet normaal zijn?
Ik heb de batterijen op advies van de winkel 3 keer helemaal opgeladen, en ben ze nu gewoon aan het gebruiken. Ik heb geen geduld voor dit soort zaken en heb de neiging om oplader en batterijen uit t raam te gooien (wat op zich ook niet handig is natuurlijk.
Het zijn Ansmann batterijen + oplader. Doen wij iets verkeerd, heeft iemand een tip? Ander merk of wat dan ook?

En dan de trust webcam. De bijgeleverde software werkt van geen kanten. Het proggie start op, zegt vervolgens dat het de foto's binnenhaalt en vervolgens zien we alleen maar vraagtekens. Aan het kabeltje kan het niet liggen, misschien aan de software?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:05

Ik heb zelf ook niet zulke fijne ervaring met camera's met batterijen heb liever een accu. Oke zijn duurder in aanschaf maar met 2 accu's kan je gewoon meer doen.

Trust zegt het al niet te vertrouwen. Ik heb er ook een liggen kreeg ik gratis wat een troep snap niet dat mensen ermee kunnen werken. Pc liep na installeren al 3 vast. Heb het maar snel verwijderd.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:50

Mijn kodak cx4230, zuipt enorm als je het schermpje aan zet, maar als je die uit laat, doe ik met varta oplaadbare batterijen zo', 60/90 minuten.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:30

Ik heb een Olympia camera. Met Ni-MH oplaadbare batterijen. Die gaan toch een flinke tijd nog mee. Ze zijn van Uniross ofzo, maar weet het niet precies uit mijn hoofd. Ik maak er zeker 200-300 foto's mee op kwaliteit van 400kb ruim.
Met het schermpje aan trouwens. Uit veel meer, maar vind ik niet fijn.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:29

Ik heb een Pentax. Ik kan met mijn oplaadbare batterijen zo'n 200 foto's maken. Het merk is Duracell!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:09

Ik heb ook een Kodak, schermpje altijd aan en gebruik Varta oplaadbare batterijen. Kan er meestal zo'n 80/90 foto's mee maken (en dan laad ik ze niet eens helemaal op Haha!).

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:11

Ik heb een hoop spullen van Trust, en ze doen het allemaal prima hoor. Dus ik ben het wat dat betreft niet echt eens met Prisca.