Okay vraag om raad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Okay vraag om raad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 14:01

Ik heb een hele goede vriendin en met haar oudste dochter kan ik heel erg goed en we zijn zeg maar ook vriendinnen en ik heb haar gekoppeld aan een vriend van mij allemaal heel erg gezellig enzo.

Maar ze werkt op zaterdag in een kroeg dus is op zondag half dood en doorweeks vaak ziek en niet te genieten. Nu net heb ik haar dat geprobeert duidelijk te maken maar het dringt niet tot haar door dat ze verkeerd bezig is en dat haar vrienden als ze dat niet respecteren geen echte vrienden zijn.

Die vriend van mij is echt helemaal gek op d'r maar dan ben ik daar en hij komt dan ook nou als blikken kunnen doden dan was ik al tig keer dood geweest echt ze kijkt dan zo chaggie maar ze is dus de laatste ook niet te genieten.

Ik heb het dus net tegen haar gezegd en ik wil geen ruzie met haar en ook niet met die vriend van mij maar ik heb het er mee gehad.

...Dreaming with my eye's wide open...



Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 14:11

Ze heeft net d'r excusses aangeboden maar daar heb ik niets aan als ze nou probeert haar leven te beteren dan heeft ze ook niet het gevoel dat mensen zeikerig op haar reageren. Maar ik ben heel erg benieuwd wat ze er mee doet.

...Dreaming with my eye's wide open...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Century, chinnie, M_D_H, Muronia, ontherun, Renee1991, Rose94, spookyskippy en 149 bezoekers