Wat zegt jouw eigen naam over je ?

Moderators: Amaryllis, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:10

3 - Expressie en taal
Er is een grote behoefte aan zelfexpressie en zich vaak te uiten op kunstgebied, door literaire prestaties of op amusementsterrein. Je praat graag en gebruikt daarbij niet slechts je mond maar ook je handen. Je houdt van het leven en piekert zelden. Hij of zij is van nature een optimist. Je vertegenwoordigt jeugd, geluk, verbeeldingskracht, talent en charme. Je getuigt van goede smaak; je bent vriendelijk, liefhebbend, populair, innemend, gevoelig, intelligent en een gulle gastheer of -vrouw. Je houdt van dansen, van kleuren, van alles wat mooi is en je hebt gevoel voor maat. In de grond ben je opgebouwd uit drie delen: fysiek, verstandelijk en geestelijk; deze treden meestal naar buiten in de vorm van verbeeldings- kracht, intellect en intuïtie. Je moet zelfbeheersing en geduld ontwikkelen; je moet zich beter leren concentreren.

Mèèèn, het klopt wel (bijna) allemaal.... wat erg!! Bloos
Ik ben trouwens tot nu toe de enige die dit heeft..... (of de enige die het op bokt durft te zetten Knipoog )
Vind het trouwens wel raar dat je namen die je ouders voor je verzinnen bepalend zijn voor je karakter...klopt niet helemaal volgens mij. Maar wel cool! Te meer omdat het bij mij best goed klopt allemaal.....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:20

Citaat:
Op 2001-11-26 09:15, schreef Mytens:
Je bent de baanbreker en komt in opstand tegen het gezag. Je dient in de eerste plaats een vriendelijker houding te ontwikkelen en een grotere interesse ten aanzien van je medemensen.

Whahahaha Haha! Haha! Haha!
Die laatste twee zinnen!!!! Zal Bart leuk vinden.... Lips are sealed Schijnheilig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:46

wel gedeeltelijk??? Hoezo Schijnheilig hahahahaha
Ik ben wel benieuwd wat mensen hebben, kun je ook zien of ze op bokt zich net zo voordoen als ze zelf zijn.... Haha!

Acda en de Munnik

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:56

Citaat:
Op 2001-11-26 09:20, schreef Dorée:
Je bent de baanbreker en komt in opstand tegen het gezag. Je dient in de eerste plaats een vriendelijker houding te ontwikkelen en een grotere interesse ten aanzien van je medemensen.

Als deze test klopt..... Haha! Lips are sealed dan wel ja!

Acda en de Munnik

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:00

Ik ben eigenlijk ook wel een eentje....
ben beiden, 1 en 3 dus, kan toch wel?? Haha!

Zie je, ik heb altijd gelijk.... als ik alleen mijn roepnaam invul ben ik een 1.....
Ik ben dus een mengeling van 1 en 3! Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-11-26 11:12 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie