Wat zegt jouw eigen naam over je ?

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:41

Als het goed zou zijn zou er dus geen verschil tussen jou en mij mogen zijn? Of is dit te kort door de bocht.
Ik zal eens kijken, resultaat komt terug.....

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? www.nvvr.info

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 22:50

Nou, ik heb het in twee uitvoeringen geprobeert, en bij beide klopt het een beetje. Ik krijg de indruk dat de antwoorden een beetje algemeen zijn, zodat je altijd wel een aantal dingen herkend.
Niet dat ik er veel waarde aan hecht maar het is wel lachen....

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:02

Ach, het is een stukje van mezelf, maar zeker niet mijn hele ikke. Het is natuurlijk niet zo moeilijk om een stuk te schrijven waarin je een deel van een persoonlijkheid beschrijft. Ik vindt het ook er kort door de bocht om te stellen dat er maar negen karakters zouden zijn. Te meer daar met beide beschrijvingen nog een heel stuk onderbelicht blijft.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie