Iemand verstand van een mobiele Motorola telefoon?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Iemand verstand van een mobiele Motorola telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 00:34

Ik heb vanavond een mobiele telefoon gevonden, alleen weet ik niet hoe ik dat ding aan de praat moet krijgen.
Misschien issie ook wel stuk, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb al allerlei knopjes geprobeert, maar hij gaat maar niet aan.

Wat ik ervan weet, is weinig, Motorola staat erop, staat niet veel bij behalve zo’n v’tje met een puntje een stuk naar onderen, en volgens mij met W@P mogelijkheden (aangezien er een knop opzit waar W@P opstaat) en het is zo’n dubbelklap ding, voor bellen oid moet je dus het bovenste gedeelte van het onderste gedeelte afklappen (of hoe je het ook wilt noemen of omschrijven, ken de namen niet).
Er zit 1 klein drukknopje aan de bovenkant en 3 kleine drukknopjes aan de zijkant.
En op het toetsenbordje of hoe je het ook noemt zit wel zo’n knopje met een rood cirkeltje met een streepje erin, een groene ok knop en nog meer, maar wat je ook indrukt, hij springt niet aan.

Dus, dacht ik bij mezelf, misschien druk ik wel op het verkeerde knopje?
Of misschien is toch de telefoon gewoon kapot.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:35

Of de batterij is leeg...

Of het is wat netter om de telefoon aan te geven bij gevonden voorwerpen Knipoog

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 00:49

Ynzo schreef:
Of de batterij is leeg...

Of het is wat netter om de telefoon aan te geven bij gevonden voorwerpen Knipoog


Haha, ja, dat is net, daarom heb ik de telefoon ook al aangegeven bij de politie, kheb zo rond half 11 gevonden toen ik de hond uitliet en toen ik terug was, rond 11 uur, heb ik de politie opgebeld.
Maar ik dacht zo, als ik kon kijken wie er allemaal in zijn/haar telefoonboek stond, ik misschien achter diegene kon komen van wie de telefoon is.

Wel slimme gedachte toch?
Maargoed, dan moet je dat ding eerst aan krijgen.

En ja, de batterij kan ook leeg zijn, is ook nog een optie.
Maar dan gaat hij meestal toch wel aan? En daarna meteen weer uit?
Maarja, vond dat ding in 3 delen, 2 (batterij en achterklepje) lagen dicht bij elkaar, de 3e (telefoon zelf) een heel stuk verder, ga er dus meer van uit dat als ik niet het verkeerde knopje hebt gebruikt, hij gewoon kapot is, of iig het schermpje.
De telefoon is iig beschadigd, dat is zeker.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 00:52

Netjes dat je aangifte hebt gedaan

En, mocht je de telefoon al aankrijgen, dan denk ik niet dat het lukt om de PIN-code te omzeilen Tong uitsteken

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 01:07

Ja, dat is ook nog zoiets, maar dat merk ik dan wel weer.
Eerst dat ding aankrijgen, dan merk ik wel of er een pin opzit.
Daar ga ik niet mee lopen knoeien hoor.

Das dus een nadeel als je een pin op je mob hebt zitten, als je hem verloren hebt, kan iemand dus niet zo snel achter je gegevens komen om je op te sporen.
Issie gestolen, dan is het wel weer handig.

Ach ja, aan elk voordeel kleeft zijn nadeel.

Misschien is er een andere manier om achter de eigenaar te komen?
Ben niet van plan om heel veel moeite er voor te gaan doen, want ik heb hem al aangegeven bij de politie als gevonden en wettelijk is dat meer dan genoeg, maar als er iets makkelijks is?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 03:37

Uhm, als je dat ding nu eindelijk aankrijgt, kan je mss je eigen simkaart erin doen, met je eigen pincode. Met een beetje geluk heeft die persoon wat nummers in de telefoon zelf opgeslagen en meestal zijn de smsjes ook nog te lezen, kan je mss iets achterhalen op die manier. Maarja moet dr geen simlock opzitten he, hoewel je die er ook af kan laten halen..
Ik heb respect voor t feit dat je m hebt aangegeven bij gevonden voorwerpen, ach en reageerd niemand erop heb je er een leuke gsm bij haha.

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 09:57

Welk type is het Verward Of heb ik daar overheengelezen.... Scheve mond Verward

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 17:06

Leo_ke schreef:
Welk type is het Verward Of heb ik daar overheengelezen.... Scheve mond Verward


Nee, je hebt daar niet over heen gelezen, maar je hebt wel over het gedeelte heen gelezen dat ik dat niet wist, er staan nl geen cijfertjes en lettertjes achter het merk of in de buurt. Wel een V´tje met een puntje, maar dat zal het type wel niet zijn.
Het is er een met W@P mogelijkheden, want onderaan het toetsenbordje zit een W@P knop.