Mijn kat naar de dierenarts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Mijn kat naar de dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 18:58

Zo ik ben net weer terug van de dierenarts.
Mijn kat was erg ziek, en hij zag er zo vreselijk slecht uit! Het was een echte kater, en daarom vocht ie heel erg veel met andere katten. Hij heeft waarschijnlijk een klap op z'n bek gehad, waardoor er een tand los was gaan zitten, en die stak uit zijn bek. Net een halve sabotandtijger!
Verder was hij op zijn kop best kaal doordat hij zoveel haren verliest door het vechten. Zijn oor lag helemaal open, en boven zijn oogjes zaten wondjes. Nou goed, nu het dierenartsverhaal..

Hem in zijn dierenartskooi-ding krijgen is altijd een heel erg probleem, hij is dan echt gevaarlijk. Mijn moeder had hem er vanochtend in gelokt met een stukje worst, en hij is de hele middag in dat hok blijven liggen omdat ie zo ziek was. Hij at niks (behalve die worst dan Scheve mond ).
Dus wij met hem naar de dierenarts, hij was doodsbang! Het was zo zielig Verdrietig hij gromde ook naar de honden in de wachtkamer. Toen wij aan de beurt waren, zette ik hem op die tafel. Ik zei tegen de dierenarts dat ie wel een beetje gevaarlijk kon zijn.
Hij keek me arrogant aan, doet dat kooitje open, steekt zijn hand in de kooi *HAP!!* Mijn kat bijt hem Schijnheilig haha. Nou daarna had hij hem er eindelijk uit gekregen, maar Toulouse gooide allemaal dingen om en probeerde te vluchten. Daarna vloog hij de dierenarts aan!
De dierenarts schreeuwde en riep zijn assistente, die kwam snel met een naald aanlopen en gaf hem een spuitje. Daarna ging ie onder narcose. De dierenarts vroeg wat we wouden dat hij deed, en wij vertelden het, hij vroeg of hij hem ook maar gelijk moest castreren. Nou.. ja doe maar.

Dus hij met Toulouse naar een andere kamer, komt weer terug en wij moesten even in de wachtkamer gaan zitten. Na een lange tijd mochten we terug komen, en daar lag ie hoor Verdrietig het was vreselijk om te zien!
Hij lag daar zo, roerloos, ja hij ademde nog wel, met bloed overal op zijn kop (daar hadden ze ook iets mee gedaan), bloed in zijn bek, ballen eraf... Hij lag daar met zijn oogjes open, het was zo eng. Er ging een hele rilling door me heen Scheve mond

Vooral omdat de persoon voor ons met kat naar binnen ging, en zonder kat naar buiten kwam, huilend...

Maar goed, we hebben wat pilletjes gekregen, en tips, en nu is hij beneden aan het bijkomen. Hij loopt helemaal met zijn pootjes bij elkaar..

Hij is trouwens 8 jaar Knipoog
Sorry voor het lange verhaal!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this


_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 19:31

Kan je beter tegen hem zeggen Lachen
Maar dank je!

Hij is nog niet veel beter... Hij zit nu achter de bank, af en toe hoor ik een klein piepje.. Ach gut

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 22:30

heidiLOVER schreef:
ach joh gelukkig maar dat jij je kat niet moest achterlaten hoor!
maar goed dat je het gedaan hebt anders had je er nog veel meer problemen van gehad!

Ja daarom, hij viel de dierenarts gewoon aan! Scheve mond

Ach, hij zit nu al een paar uur achter de bank...
Ik kijk af en toe even hoe het gaat met hem, als ik hem dan zachtjes aai dan gaat ie helemaal zielig mauwen.. Verdrietig Het is zo zielig! Ik ken hem zo helemaal niet. Normaal is ie heel vrolijk en loopt ie te spinnen, koppies geven enzo.
Nu ligt ie roerloos achter de bank te piepen en trillen... Ach gut

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this


_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 22:35

Miep schreef:
Wat een belachelijke dierenarts heb jij...
Als er bij ons in de praktijk gezegd word dat een dier niet zo lief is, is de dierenarts altijd voorzichtig en staat er altijd een assistent bij.
Het dier word echt niet zomaar meteen plat gespoten.( narcose risico.. )
En al helemaal niet bebloed aan de eigenaar laten zien, dan zorgen we echt wel dat het dier er een beetje netjes toonbaar uitziet.

Beterschap voor je katertje Ach gut

Ik vond hem ook niet zo, eerlijk gezegt... Scheve mond
Hij deed ook helemaal niet voorzichtig, stelde hem helemaal niet gerust (dat beest was DOODSBANG!). Volgens mij was de dierenarts zelf bang voor Toulouse... Scheve mond
Nee inderdaad, ik vind ook niet dat hij hem zo aan mij mocht laten zien, ik schrok me helemaal dood! Echt een hele brok in mijn keel, bij de gedachte aan dat anders zo vrolijke beest... Verdrietig

Maarja nu gaat het alweer iets beter Lachen

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 18:58

Dank je Lachen

Hij mauwt alweer als ie me ziet, en geeft alweer wat zachte koppies Lachen het komt wel weer goed met hem!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, alweerkwijt, Amazonbot, ardanwan, CairnTerrier, Camino_S, Gambler99, Goldwynn, Googlebot, karlos, love_mandy, Mars, MerleSimone, Piekosjj, Solmyrkvi, Toushie, Valentinotje, xRaisin, YandexBot en 153 bezoekers