Last van pezen/spieren ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Last van pezen/spieren ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 18:51

Heey!! Ik heb even een vraagje. Ik heb namelijk al 2 jaar last van mijn achillespees en kuitspier. Elke keer heb ik dan een periode van een paar weken/maanden dat ik heel veel last van kramp heb en daarbij kan ik dan ook moeilijk lopen. Diagnose van de HA was een ontstoken achillespees en met therapie moest het overgaan. Maar nu, 2 jaar later, zit ik er nog mee. Foto's, echo, MRI.. er kwam allemaal niks uit. Ik moet er maar overheen groeien, ze weten het anders ook niet.

Maar nu heb ik dus sinds afgelopen week hetzelfde gevoel in mijn arm.. Ook die kramp en er niks mee kunnen enzo.. Ik ga me toch wel een beetje zorgen maken nu. Ook omdat ik gewoon veel dingen bepaalde periodes niet kan. Winkelen, sporten (gymen op school doe ik al vanaf oktober niet meer), paardrijden, het gaat allemaal bepaalde periodes heel goed en bepaalde periodes helemaal niet. Daarbij ben ik veel misselijk van de pijn en slaap ik er slecht door.

Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik zou het heel graag horen, want dit schiet niet op. Dus als iemand enig idee heeft wat het zijn kan?? Dan hoor ik het heel graag!! Alvast bedankt!!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:26

Ik heb al 8 jaar last van me achillespezen, bij mij hebben ze er nooit iets aan gedaan, ik moest gewoon opletten. Schoenen met veters, niet veel rennen etc etc.

Sinds een half jaar ga ik naar de sportschool en ik wou dus licht me kuiten trainen, nou na 1x was het al mis en nu kan ik dus ook nooit echt me kuiten trainen.

Sinds een jaar heb ik ook last van zo nu en dan overbelaste polsen.
Tsja wat kan je er aan doen? Niet veel, geen dingen doen die pijn doen, paracetamol slikken en meerdere keren per dag koelen met ijs.
Het kan dat jij hier ook last van hebt.
Ik kon me hand en pols niet naar beneden buigen, nog geen 3 cm bewijze van.
Af en toe heb je dan hevige pijn scheuten.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 22:07

*Schopje*

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 17:04

Hm.. Niemand die me helpen kan??

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:19

Ik zou naar de HA gaan, eens kijken wat die ervan zegt.