Vraagje over de pil

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:42

Er zijn best veel andere mogelijkheden, maar alles met hormonen, dus of daar die buikpijn van overgaat?
Zie dit topic: [AM] Anticonceptie-middelen

Is trouwens wel raar om 'Dennis' over de pil te horen! Haha!
(niet jij, maar de (jongens)naam dus)
Laatst bijgewerkt door Dorée op 09-02-04 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:52

biepp schreef:
ff offtopic:

Ik ben aan de microginon 30, maar ben nu al 3 weken!!! ongesteld (Waarvan de laatste 2 maar heeeel lichtjes, maar toch, het is wel irri), weet iemand hoe je dat kunt voorkomen of dat je dan n andere pil moet?
Ik slik m nl wel gewoon iedere dag, met stopweek.


Hoe lang slik je hem al? Als je nl altijd een stopweek inlast, hoor je niet 3 weken lang doorbraakbloedingen te hebben..

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:55

En je hebt dit nog nooit eerder gehad? Dan zou ik toch even je dokter bellen en misschien een afspraak maken.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:06

Geen dank. Ik kan het mijn vader wel even voor je vragen op zich, maar misschien is het gewoon fijner als je je dokter even belt. Waarschijnlijk is een afspraak niet eens nodig.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie