weer iets over school

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 13:00

ik zit nou van 9 uur tot 2 uur op school achter de computer.
ik heb gewoon geen zin er meer in. komt net m'n vriend hier. 'er zit veel meer in jou, dan achter die duffe computer te zitten'
misschien is dat ook wel zo, maar ik kan gewoon niet meer in de klas zitten, ik kan tgewoon niet tegen die klasgenoten aan kijken. gister had ik iemand voor haar kop gemept, omdat ze een belachelijke opmerking plaatste.
ik moet gewoon zo snel mogelijk van deze school. maarja, mijnouders willen dat ik dit jaar af maak. maar wat heb ik aan dat jaar afmaken, als ik er nou ontzettend tegen opkijk? ik moet nog 12 weken ofzo. dat hou ik echt niet vol!!!!! ik haat m'n school. het leuke van school is, dat ik onbeperkt kan ineternetten!!!


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 21:33

mijn ouders weten niet dat ik er vaker neit dan wel ben!@

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 21:40

dat komt echt neit goed!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 10:59

over het algemeen ligt het aan mijn klasgenoten, maar ook aan de opleiding zelf. wat we doen (zoals spijkerpoepen en dergelijk) vind ik niks aan. en zo zijn er nog veel meer dingen.
Met mijn mam kan ik daar in tegen niet praten. ja, dit is zo'n leuke opleiding voor kim, echt wat voor haar. niet dus.
ik heb het vergleken met mijn mentor dat ik deze twee weken moet volhouden als: iemand die leert zwemmen, maar bijna verzuipt. ik moet mijn kop boven water zien te houden. deze week ga ik niet heen. heb een toetsenweek. en ik moet zoveel moeilijke dingen leren. spieren van de mens, over politiek, engels en moet een spreekbeurt houden.
spreekbeurt hou ik wel, maar de rest, ik kan het gewoon niet. ik zit tussen allemaal havo pikkies, terwijl ik zelf VBO gedaan heb.
dit jaar afmaken, en dan lekker vakantie vieren, ben ik echt aan toe!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 11:50

ten eerste JIJ bent geen ouwe taart. als je een ouwe taart was, zat je in het bejaardentehuis, en wist je niet met computers om te gaan. Begrepen? *LOL*
ten tweede, mijn ouders snappen het echt niet hoor! ik heb het al geprobeert te vertellen.


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 13:51

uhhh, was de bingo leuk? *LOL* mmmm, mag ik misschien ook een keer meespelen? lijkt me keigaaf!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Bontfire, CairnTerrier, DebGizmo, herr_balou, Iloveiswan, Kabayo, M_D_H, Meliaforever, singa, stalxpaard, Suliko, Zebrastreep, zonnebloem18 en 211 bezoekers