Britney en andere "muziek"

Moderators: Leo, Dani, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:36

Ook een goed nummer vind ik Trouble van Coldplay, en de cd van St Germain, Tourist is ook erg relaxed. Trouwens Anouk mag dan wel goed kunnen zingen maar zij ziet er niet uit, dan mag je zeggen wat je wil maar die gouden voortanden zijn walgelijk! Misselijk
Extreme duivel
Jamiroquai is trouwens ook leuk!

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:02

Ik luister ook alleen maar radio in de stal, thuis is het mp3'tjes en cd's.
Maar ik heb vorig jaar Synkonized van Jamiroquai gekocht en vind het nog steeds een super-cd. Trouwens als je dicht bij de Nederlands Duitse grens woont kan je beter in Duitsland cd's halen, die kosten net iets meer dan 30 DM, en DVD's ongeveer net iets onder de 50 DM. Dus... das de rede waarom ik nooit cd's en al helemaal geen DVD's in Nederland koop. Trouwens, DVD's in Nederland zijn helemaal afzetterij, een gemiddelde film kost 70 gulden, belachelijk!

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:22

Ik vind dat Mytens gelijk heeft, want die Titney Spears en Christina Aguilera zijne en blijven als het ware de 'hoertjes' van de muziek industrie en hebben geen eigen mening. En waar ik al helemaal van walg is die hele Amerikaanse ideologie, van overal maagd in zijn, geen alcohol, geen sex, geen roken. Doe gewoon wat je zelf wil, en laat wat je niet wil. Na dat jaartje Amerika begin je toch een paar dingen op te vallen... En nu ook weer die Bush, Clinton was cool, maar Bush (grrr!!!!).
En Anouk is gewoon haarzelf, en daar kan ik dan wel commentaar op hebben hoe ze eruit ziet en hoe of wat, ze heeft tenminste haar eigen smaak en keuze, en zo hetzelfde bij Deff Rhymz, hij doet wat hij wil, alhoewel hij wel een beetje prettig-gestoord is Lachen
Even kort samengevat; Christina, Titney en Lopez ( oh sorry, JLO) hebben zichzelf niet gevormd, maar de muziek industrie heeft ze gevormd.

BTW, no offense

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-04-12 11:23 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie