"problemen" met schooljeugd

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 01:16

Wij wonen ook aan een dijk, en ook hetzelfde probleem. Iedere keer het zelfde groepje van die irritante ventjes ook trouwens.
Pas wel een leuke situatie.
Ik kwam samen met mijn broertje (21 jaar oud, en van het sportschool type Haha!) de voordeur uitlopen, toen er een stel van die etters langs fietste en de containers omschopten.
Mijn broertje stond aan de dijk, en plukte zo 1 van die ventjes al rijdend van zijn fiets. Hij heeft hem alle bakken op laten halen en overeind laten zetten, terwijl zijn vriendjes op veilige afstand stonden te kijken....
Bij de laatste bak begon het ventje te protesteren

Ventje: 'Ja maar die heb ik niet omgeschopt!'
Broertje: 'Kan me niet verrotten... halen'
Ventje: 'Nee, doe ik niet'
Broertje: 'Wil je weten hoe die bak er aan de binnenkant uitziet?'

Broertje heeft hem daarna ook nog even duidelijk gemaakt dat als hij hem volgende keer weer zag, de bak ook de dijk af zou gaan maar dan met het ventje erin... *LOL*

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie