Oeps, wasmachine door z'n pootjes gezakt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 18:31

Het zag er al een tijdje slecht uit voor de wasmasjien, maar nu is hij door zijn pootjes gezakt.
Met wat kunst en vliegwerk staat ie nu weer recht en hij doet het nog, maar zeer binnenkort toch maar even een nieuwe aanschaffen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 18:34

zonde geld
maar ja met de hand wassen is ook zowat...

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 18:48

Dat zijn inderdaad van die aankopen waar je geen lol aan beleefd, maar wel veel geld kosten. Maar ja, je hebt er toch een nodig Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 18:51

Ach, ik had er wel wat geld voor gereserveerd, ik zag het al een klein beetje aankomen. Gelukkig doet ie het nog, afwachten hoe lang nog.
Van de week ff een nieuwe kopen en gelijk de badkamer verbouwen, het komt namelijk doordat ie nat werd en deze machine kon daar niet tegen waardoor ie ging roesten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:00

Bah, wasmachinestress. Kan ik over meepraten en Jura ook.

Mijn wasmachien komt morgen terug na 3 weken bij de reparateur te hebben gestaan. Ding deed ruim 3 uur over een normaal hoofdwasprogramma, 40 graden. Volgens de reparateur was er niets aan de hand. Bleek dat die kerel 'm leeg had laten draaien. Tip: stop er eens was in, meneer. En idd, ruim 3 uur, toen zag hij het ook. Nu zit er een nieuwe printplaat (?) in en hij schijnt het weer normaal te doen.

Je kunt idd maar beter snel een nieuwe regelen. Leuren met je vuile was bij vrienden of bij de wasserette is niet echt een fijne bezigheid...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:15

heel veel kan op de hand en er is ook plenty voorraad schone was, bovendien woont mams dichtbij. Wilde gok is dat ik dinsdag voor een nieuwe ga kijken. De winkel waar ik een wilde kopen levert hier niet, dus dan maar ergens anders.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:29

Ik heb ook al heel wat ellende gehad met dat ding, maar ja hij is ook al meer dan 20 jaar oud, mag ook wel een keer dan! Haha!

Overigens gaan ook mijn tv en koelkast er binnenkort mee uitscheiden. Maar ze hebben allebei hun slechte periode gehad en lijken er nu weer een beetje bovenop te zijn, misschien doen ze het nog wel even! *LOL*

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:24

Verward Hebben was masjiens tegenwoordig pootjes??

[opa mode]in mijn tijd, stonden ze gewoon, of op blokjes hout, op de grond[/opa mode]

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:27

dat zijn gewoon zwarte dopjes op de grond,dan trilt de grond niet mee,onze wasmachine die trilt zo voor uit:)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 14:10

Maar goed dat wasmachines tegenwoordig pootjes hebben. Met wasmachines die vlak op de grond staan zijn onderburen vaak niet zo blij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 16:27

Mijn machine had 4 pootjes, nu nog 2.
Mijn buuf beneden houdt van volumia, ik niet. Jammer voor haar als ze last heeft van mijn machine, maar niks aan te doen. Waarschijnlijk merkt ze het niet eens.