discussie: cap op?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:49

Hoi Katrien,

Kijk voor de grap eens naar dit topic:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 16&forum=1

Zelf rijd ik altijd met cap, zeker op 'vreemde' paarden. Voor mij is momenteel ieder paard vreemd, behalve Ameretto. Maar die kan soms gekke fratsen uithalen, vandaar dat ik op hem ook altijd een cap draag. Niet eens zozeer omdat ik zou kunnen vallen, maar een tak tegen je hoofd in het bos is ook zo gebeurd en dat doet ook auw. Boos!

BTW: ook zeer ervaren ruiters lazeren nog wel eens van hun paard. Coby van Baalen (zilver op de OS) laatst nog, toen ze gewoon thuis aan het trainen was. Geen idee of ze een cap op had, maar ze hield er toch wel een hersenschudding aan over. Dus de smoes 'ik ben een ervaren ruiter en ik val nooit' gaat er bij mij niet in. Tong uitsteken
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-09 09:57 ]</font>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:06

Je moet inderdaad een cap hebben die lekker zit. Ik leen thuis altijd die van m'n zusje en ondanks dat we dezelfde maat hebben, zit mijn eigen cap toch fijner. Alleen is die al zeker 12 jaar oud (ik poets 'm elke keer op met zwarte schoensmeer Lachen ) en ik weet niet of hij nog heel goed beschermt, maar hij helpt goed tegen opeens opduikende takken in het bos. Heb er zelf zo'n veiligheidssluiting op gezet ('captuigje'), kan ik 'm ook niet zomaar kwijtraken tijdens het rijden en ik voel me ook een stuk zekerder met cap.

Mooi stukje trouwens Kimmy, vooral die ene regel: "het is een fabeltje te denken dat je mooier wordt wanneer je geen cap draagt; ben je met cap niet mooi dan zul je dit zonder ook zeker niet zijn" *LOL* *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 10:45

Je hebt maar één hoofd en daar moet je je hele leven mee doen!

(Pff... vrij duidelijk dacht ik zo... Lachen )

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-09 10:46 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 12:31

Haha Katrien, ik zie nu pas goed jouw usericon...

Als je toch zo door je paardje gelanceerd wordt, dan mag je toch hopen dat je een cappie op je koppie hebt... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 19:56

Oh-oh... hebben jullie de foto's van mij op Menno gezien? Zonder cap... dom hè? Ik zie het echt nu pas, had daar ook niets door. En dan loop ik hier om het hardst te roepen dat ik altijd een cap draag. MUTSJE... Koe

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Astridhorse, Bommeltje_, EmptyWords, GoogleAdsense, gwennndolyn, Hannerups, Jonnekee, kimwilliam, laran, Majestic-12, Zoe_97 en 181 bezoekers