Sjuimpje kan voorlopig niet bokken + beterschapswensen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 10:15

Hè bah, ik schrok behoorlijk hoor, toen je me vanmorgen belde! Gelukkig dat het 'maar' een gebroken been is, hoewel ze daar helaas wel een hele tijd zoet mee zal zijn. Wat zal ze ontzettend balen dat ze een tijd niet kan rijden. Als je haar weer spreekt, wens haar beterschap!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 23:32

Arme Suus, die lag helemaal wit te zijn tussen die ziekenhuislakens. Aan haar been is aan de buitenkant weinig te zien, behalve dan twee gaasverbandjes waartussen die pin zit (ieks, raar idee). Haar voorhoofd is ook flink geschaafd, maar dat trekt hopelijk snel weer bij. Ze heeft gelukkig al een hele rij foto's van haar beestjes naast haar bed staan, en de laptop is ook onderweg. Van ons heeft ze een knuffel-kangoeroe gekregen waarmee ze ook poppenkastvoorstellingen kan houden voor haar kamergenoten (citaat Suus: 'Mijn kamergenoten zijn niet zo leuk' - gemiddelde leeftijd 80 jaar schat ik Haha! ) en de nodige zakken Sinterklaas-sjuim en Boktnootjes. Nog een klein weekje, dan is ze hopelijk weer thuis!

[Edit] typo [/edit]

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-15 23:33 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie