sleutel brommer probleem!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

sleutel brommer probleem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 17:58

aaa ik kan wel huilen...

ben dernet tot de conclusie gekomen dat ik mn ENIGE brommersleutel verloren heb... Boos!
deze morgen mn sleutelbosje in mn broekzak gestoken en vanavond wil ik mn sleutel nemen voor mn huis open te doen , is mn sleutelhanger kapot, zitten mn sleutels er los in behalve mn brommersleutel!!!!!!

heeft iemand hier ervaring mee?? ik heb al heel veel kosten gedaan aan dit stom poedersuiker, en nu dit.... zou me dit veel kosten.. sommigen zeggen dat ik er geheel nieuw slot zal moeten insteken... dat zie ik echt niet zitten...

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:07

Hoi,

Ja dat klopt, word een nieuw slot... Mijn slot ging gewoon niet meer open van de week:( Nieuw slot kostte 60 euro, en dan moet je nog een slijptol hebben (huren), om je oude slot door te slijpen....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:15

Jeps, heel nieuw contactslot is de enige oplossing.
Ik had het nog merkwaardiger, ik reed gewoon op mn scooter en opeens was mn sleuteltje weg terwijl mijn scooter gewoon aanstond. Ik heb hem toen met een schroevendraaier uitgekregen maar dus niet meer aan.

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:26

Ja, nieuw contactslot, mijn broer heeft vandaag ook een nieuwe, na 2/3 weken wachten na bestelling. Hij gaat hem er zelf inzetten enzo. Zijn scooter was gestolen dus jah, die gast loopt nog met zijn sleuteltje rond, nieuw contactslot dus. Zoals Barbara zei: ongeveer 60 euro. En meteen reservesleutels laten bijmaken he Knipoog
En nog ff goed zoeken naar die andere sleutels? Verward

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:41

Ik heb het even aan mijn zelfklus-mannetje (Handige Henry *LOL*) gevraagd:
Er is wel een manier om je brommer/scooter weer aan de gang te krijgen (iets met draadjes verbinden enzo).
Maar het probleem is waarschijnlijk dat ie op het stuurslot staat, dus dan kom je helaas nog niet ver.
Een nieuw contactslot is dan de enige oplossing.
Even op i'net prijzen vergelijken is een aanrader !

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:07

Schijnheilig Daarom heb ik ook altijd een paar reserve sleutels.
Kwam vd week goed van pas, omdat mn sleutel afgebroken is in het slot van de buddyseat. Kwam mn pa later aanrijden met zijn auto om reserve sleutel te brengen.
Veel succes ermee!