Sjuimpje kan voorlopig niet bokken + beterschapswensen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 10:08

jeetje wat errug, niet fijn hoor pinnen in je been? Is ze tegen een andere auto aangereden of tegen een boom ofzo?
Wens haar maar sterkte.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 13:49

beterschap
Afbeelding

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 14:08

hee Sjuim, hoe is het gebeurd? Ging een boom niet aan de kant voor je (grapje hoor misschien kun je nog een beetje lachuh). Nou gelukkig lig je in het ziekenhuis (is al erg genoeg) maar het ook nog erger af kunnen lopen hoor. Niet alles negatief inzien, zie ook de positieve dingen !!!!
gelukkig heb je Levant al verkocht zodat je daar niemand anders voor hoeft te zoeken om te rijden. En Ozep heeft gewoon ff vakantie toch ?! Ook weleens lekker voor hem want hij ging de laatste tijd zo goed. Nu kun je voortlopig niet op je eigen stekkie thuis zitten maar zit je nog bij je ouders in huis neem ik ana want je zal wel nog niet zoveel kunnen.
Nou succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en sterkte!!!!!!
Nu lijkt het allemaal poedersuiker maar als je er over een tijd naar terug kijkt dan valt het allemaal mee !!!
En ik kan het weten hoor !!!
je moet mij ook niet nadoen door je been te breken joh !!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 16:15

Moppen:

Haha!

Twee paarden zijn aan het tennissen in de regen. Er loopt een man voorbij. Deze man blijft even nieuwsgierig staan kijken en vraagt aan de paarden: "Waarom gaan jullie niet in de droge stal tafeltennissen?" Een van de paarden zegt: "Wat een vraag, heeft u ooit een paard zien tafeltennissen?"

______________

Een ridder krijgt van zijn kasteelheer een heel mooi zwaard en gaat daarmee op zijn paard het bos in om het te testen. Hij slaat met één klap een boom door midden, en nog één en nog één. Totdat hij een boskabouter tegenkomt en wil uithalen met zijn zwaard om hem door midden te splijten. De kabouter schrikt en zegt snel: "Als je mijn leven spaart mag je twee wensen doen"
De ridder denkt na over zijn grootste wensen en zegt dan: "Ik wil dat ik onsterfelijk wordt." De kabouter knipt met de vingers. "Klaar."
"En ik wil net zo'n groot geslachtsdeel als mijn paard." De kabouter knipt weer met de vingers. "Klaar."

De ridder springt op zijn paard en vertelt het verhaal aan zijn kasteelheer. Maar deze gelooft hem niet. De ridder: "Pak mijn zwaard doorsteek mij maar." De heer steekt de ridder maar er de met de ridder gebeurt niets. De heer: "En nou wil ik dat geslachtsdeel dan ook wel eens zien. De ridder doet zijn kleed omhoog en ziet ...
zooo'n poedersuiker; "Verdraaid; verkeerde paard meegenomen!"
_________________________
Er staat een klein ventje met z'n fietsje te wachten voor het stoplicht.
Naast hem staat een agent op een paard.
De agent vraagt aan het ventje: "Leuk fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?."
"Ja agent" zegt het ventje.
Agent: "Wil je dan de volgende keer vragen of Sinterklaas er ook een achterlicht op wil zetten?"
Ventje: "Ja agent.".
Vervolgens vraagt het ventje aan de agent: "Mooi paard hebt u daar, zeker ook van Sinterklaas gekregen?"
"Ja" zegt de agent.
Ventje: "Wilt u dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij de banketstaaf er onderaan wil zetten in plaats van er bovenop?"
_______________________________
Moeder zit in de auto samen met zoontje Harry van 10. Als ze langs een weiland rijden staat er een paard met een enorme... in de wei. Zegt Harry: "Mama is dat paard ziek?" Moeder kijkt meewarig opzij en zucht: "Ziek, ziek... ik wou dat je vader zo gezond was jongen!"
_______________________________
Er komt een Belg bij een paardenverhuurbedrijf.
"Goedemorgen," zegt de Belg, "ik wil graag een paard huren?"
Zegt de verhuurder: "Hoe lang?"
Zegt de Belg: "Voor 8 personen."

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 09:42

Quote janna:
"die kamergenoten zijn vreselijk! Zullen ook wel rochelen, boeren, piepen (gehoorapparaat) , klapperen (gebit) en 100x per nacht moeten plassen.
Nou ja, hopelijk snel weer naar huis!"
____


Uhllllllllllllllllll ik weet wat je bedoelt. Ik lag ook tussen die oudjes. Daar houden ze geen rekening mee Frusty

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, BlackClaw, cinniz123, ComscoreBot, EmptyWords, Fly_high, hagelslag, ImLucky, jitskenienke, julie0307, Lau, Lau07, Letje01, maaikemuis, Muiz, pol013, Purkii, ReadTheRulez, Rosalie_91, saphire, Snippergroen, Speirs, Unicorn79, xLeoniee, YandexBot, ynskek en 181 bezoekers