Donderdag (morgen) 3 uur afrijden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:26

Als je in de auto zit achter je stuur, om je te ontspannen , moet je gewoon een punt ongeveer 20meter voor de auto bekijken . Even twee keer rustig en diep adem halen en ook rustig uitblazen. Blijven kijken naar dat punt, en even twee keer gapen, klinkt gek , maar als je gaapt kun je niet één spier spannen. Ach gut En het werkt echt. Probeer maar als je dadelijk in de auto zit nog voor je examen. Die examinator is het gewend om langs zenuwpezen te zitten, dus kijk hem of haar eerst eens heel goed aan , kijk dan in de spiegel, zoek een punt om naar te kijken zucht een keer en starten maar en vergeet niet te lachen.Sterkte ik denk aan je. Haha!

Groetjes Marije

profiel gemaakt.


Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:56

Als je die ingrepen had, was het misschien toch nog iets te vroeg om op examen te gaan. Volgende keer beter.

Groetjes Marije

profiel gemaakt.

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 09:34

Rijden de instructeurs de examenroutes tegenwoordig niet meer? Dan kun je je beter op de situaties inwerken. Vroeger reden we alle routes in Nederland. In België doen ze dat ook dus ik snap niet dat je een verkeerde weg in kunt slaan. Van Nederland spreek ik wel over zo'n veertig jaar geleden en toen was het moeilijk te slagen, mij lukte het de gelukkig eerste keer. In Belgie heb ik het een twintig jaar geleden in twee keer mijn vrachtwagen en autobus gedaan. Succes de volgende keer , je weet nu hoe het gaat dus moet het nu lukken. OK dan!

Groetjes Marije

profiel gemaakt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, fohadie, HELder, IASCrawler, Laj1, lovelys, Plonspony, Poosje81, winnetou4502, YandexBot en 160 bezoekers