Ikea happy life, update: Pax en Billy :P

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 22:53

Morgen moet ik met m'n moeder naar de IKEA voor een boekenkast en een klerenkast voor m'n nieuwe kamer. Ik ga binnenkort weer op mezelf wonen, maar mam heeft al mijn meubilair ingepikt voor haar werkkamer }>

Iemand nog shop-suggesties????



_________________
<FONT COLOR="RED">try to hold me down
you can't stop me now
I paid my dues
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-11-15 18:53 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 23:03

Tong uitsteken *grinnik* Schijnheilig

ik zat net de catalogus door te bladeren. Leuk, als je een scandinavische kennissenkring hebt: je kijkt de IKEA catalogus door en je komt al je vrienden tegen Haha! als eettafel... als bijzettafel... als stellingkast... *LOL* *LOL*

_________________
<FONT COLOR="RED">try to hold me down
you can't stop me now
I paid my dues
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-11-14 22:03 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:57

Mijn hemel, wat een gedoe zeg, IKEA shoppen... Frusty eerst het uitzoeken van de kasten, dat ging nog wel. Ik heb een Billy boekenkast gekocht, ideaal beasic, en mijn moeder heeft me een enorme klerenkast kado gedaan Lachen daar kan ik weer even mee vooruit Party!!

Onderweg naar de kassa nog even 2 klemspotjes gegraaid, die gaan dus straks op z'n IKEA-trendy bovenop Billy Schijnheilig en een serie kleerhangers, nooit weg.

We waren om kwart over 4 door de kassa, en reden op kwart voor 6 weg Boos! men, wat duurt het lang voor je je spullen hebt. Hadden ze me ook nog witte planken voor in mijn beukenhouten kast gegeven, moest ik die weer gaan omruilen Frusty

Maar goed, ik kan gaan nadenken over de inrichting van m'n nieuwe stek Dromen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Effy, ellen05, eva1969, Jade91, lovemaylo, Mandy_89, Marie111, Nustice, Polarize, Roosyes, sasja0705, xKatinkii, Yentaah, Zick_Zack en 203 bezoekers