Ik wordt echt gek van school!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Ik wordt echt gek van school!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 21:41

Oh, ik ben echt over de rooie. Ik heb vandaag bij mijn beoordeling (ik zit op de kunstacadenie) een twijfel gekregen. En dat terwijl ik voor al mijn losse vakken wel goede punten had Scheve mond
Ze zeiden dat ik meer kon als wat ik had laten zien, dus gaven ze maar een lager punt. Dat zou moeten motiveren Verward
Ik zit al een tijd niet lekker in mijn vel en ik heb echt het idee dat alles mislukt. Dit kan er ook nog wel bij. Ik heb vrijdag mondeling en volgende week vrijdag presentatie. Ik kan er echt niet meer tegen.
Ik heb er zo veel voor gedaan en in de lessen waren ze allemaal positief, maar nu ineens niet meer.
Ik had het schilderij van dat zielige meisje meegenomen. Weet je wat ze zeiden: "Vind je nou zelf dat jouw werk mooi is?"
Dat vond ik dus echt een belediging hè. En dan ook nog zeggen dat ze het schilderij niet meer hoeven te zien.
Nou moet ik dus minder romantisch schilderen, vrijer dus. Maar ik moet wel schilderen hoe ik het wil en mijn gevoel erin leggen. Ik snap er geen ruk meer van.
Sorry voor het zeurverhaal maar ik moest het even van me afschrijven. Ik ben echt behoorlijk over de zeik.


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 21:50

Ja dat vinden zij dus wel Scheve mond
Als ik dan zie wat anderen hebben gemaakt, bijvoorbeeld een jongen die net een paar weken naar school komt. Geven ze een zes, voldoende dus.
"Ja, we denken dat je het wel kan dus krijg je voldoende."
Daar word ik dan echt pissig van Scheve mond

* Geeft knuffel terug aan Ilona Haha! *


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 14:47

hmm, bij mij werkt dat meestal niet Haha! Ik heb dan zoiets van: Nou dan niet, dan zoeken jullie het lekker zelf uit!

Verder vind ik kunst idd heel persoonlijk. Ik denk dat ik maar met verf moet gaan smijten ofzo. Misschien dat ze daar van houden Haha! Oh nee, dan zeggen ze weer dat ik zuiniger moet zijn met verf Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, Antonius, C_estmoi, fleurtjeuh, Ginny135, Googlebot, History_, Iselda, Jara, Lau, linoleum, LWDaisy, NikkiB1991, pinto_1, ReadTheRulez, Riviera87, Travel_me, Wenta, YandexBot en 183 bezoekers