Wat is bij jullie NU in huis het meest genant ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Wat is bij jullie NU in huis het meest genant ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 19:56

Bij ziet het er werkelijk niet uit , ik kom thuis , kruip achter de PC om wat mails , PB's en dergelijke weg te werken en wat onderhoud aan de website enzo + nieuwe ontwikkelingen uitdenken , rommel iets eetbaars bij elkaar en voor ik het weet moet ik alweer nodig douchen en naar bed .... Ofwel : wanneer doe ik de afwas , vouw ik kleren op en ander huishoudelijk werk Verward Opruimen Verward

Het is schandalig hier en ik moet mezelf nodig een schop onder m'n kont geven om alles weer een beetje toonbaar te maken.

Het meest schrijnende geval hier :

Een komkommer die nog netjes helemaal dicht in het plastic op de aanrecht ligt en inmiddels al voor een kwart soep is Misselijk

Ergste is nog : elke dag de laatste 3 dagen kom ik hem wel even tegen maar ik laat hem gewoon liggen , gatver !!!

Dat vind ik toch wel zeer genant eigenlijk....dat ik dat ding steeds vergeet weg te mieteren omdat ik ergens anders mee bezig was....

Nu hoop ik dat er andere bokkers ook erg trieste houshoudelijke achterstanden hebben , wat is bij jullie het meest schandalig op dit moment ?

Zal wel niet meer zijn dan een niet-opgevouwen was zeker Tong uitsteken

*geeft zichzelf een schop en gaat de vergeten komkommer buiten in de containers gooien*

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:58

en? is het al een beetje opgeruimd???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:03

Hmm, ik heb hier nog een afwas staan van een halve week en ook de gewone was moet nodig weer eens gedaan, want er ligt een behoorlijke stapel. Verder moet ik hoognodig opruimen en stofzuigen Bloos.

Ik heb gewoon geen aanleg voor huisvrouw vrees ik...

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:03

Mijn moeder is het meest genante wat ik altijd in huis heb Schijnheilig

Neem ik een vriendin mee naar huis, gaat ze helmaal over-enthousiast doen. "Ohhh! Dus jíj bent dus *vulin*! Wat leeeeeuk! *wil omhelzen*"
Vre-se-lijk!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:03

Het meest genant, voor dit moment mijn kamer... Tijdens de examens is er van opruimen en orde geen sprake... Overal liggen boeken, op m'n bureau, op de grond, op het bed...
(dat wordt opruimen binnenkort dus Haha!)

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 20:03

NEE Haha!

sjit betrapt Boos!

Okee *diepe , diepe zucht*

Ik ga NU Bokt wegklikken en m'n internetverbinding verbreken *slik*

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:06

Mijn kamer dát is pas genant. Stappeltje paardijkleren daar, gewone kleren daar. Stel sokken hier, berg ondergoed daar (wel schoon, maar te lui om in de kast te leggen want ik trek hettoch vandaag of morgen aan) Bloos!

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:10

Ik

Zit hier in een idiote knalrode joggingbroek en een heeeel lelijk lichtblauw vest moe te zijn.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:15

overal papier, gisteren wc schoongemaakt, vandaag huiskamer gestoft en gezogen, maar dit weekend moeten ook echt de keuken, badkamer en slaapkamer een beurt hebben. Ik ben allergisch voor huisstof, maar heb al drie weken niet schoongemaakt. Vreselijk, ik baal er echt van.

Je bent niet de enige

helaas...

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:21

Pfff, waar zal ik beginnen...

Terwijl ik vanmiddag aan het paardrijden was kwamen er onverwacht kijkers voor ons huis (dat wel te koop staat en dus binnen een kwartier toonbaar kan zijn Haha! ).

Manlief heeft ze gewaarschuwd, en ze vonden het niet erg om niet op de rommel te letten Haha! . Maar er stond een bos uitgebloeide tulpen op tafel (50 stuks, bij de vorige kijkers mooi in bloei) die ik al een week vergeten was in de groene bak te kieperen. Afwas op het aanrecht, hondenharen, rondslingerende boekjes en ga zo maar door. Gelukkig ging manlief ze even voor voordat ze naar de slaapkamer gingen, want een onopgemaakt bed en rondslingerend ondergoed zou echt te erg zijn.

Op dat soort momenten zou ik willen dat ik wat huishoudelijker aangelegd zou zijn en de boel gewoon altijd aan kant zou hebben Scheve mond .

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:22

De auto hebben we eergister leeggehaald dus alles wat achter in de auto lag ligt nu in huis vlak achter de voordeur. Denk aan autospul zoals startkabels endergelijke en paardenspul als touwen, zomerdeken etc.
Op tafel liggen 3 stapels papier: belangrijk, krant en 'overig'.

In de douche ligt een hoop wasgoed die nog weggewerkt moet worden.

Het meest genante heb ik net weggegooid: een halve liter melk (nog dicht (!)) houdbaar tot 1 januari.

Wat het nog enigzins in toom houdt is de schoonmaakster die eens per week komt waardoor we tenminste 1 keer per week de oude kranten weggooien Haha!. Verder heb ik een vaatwasser (scheelt ook een hoop).

Oh en verder staan er nog wat lege dozen in de keuken. Allang al uitgepakt, alleen de dozen nog niet opgeruimd.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:24

mijn kamer is ook echt 1 puinzooi!
ben vporige week begonen met opruimen heb 1 grote vuilniszak heleaal vol met zooi van mn vloer enzo gehaald, papieren rommel etc

mn kleren had ik mooi opgevouwen en opgeruimd, die liggen nu weer door heel mn kamer heen, en er staat een mega berg glazen naast de pc van als ik beneden even wat te drinken ga halen, en da steeds het glas vergeet trug te brengen Bloos

maar ja je kan dus nog amper zien dat er hier vorige week grondig is opgeruimd, ja die volle vuilniszak staat er nog, ik moest nog onder en achter mn bed opruimen, dan kon die vuilniszak weg, maar ik kan denk ik beter opnieuw beginnen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:33

Mijn hele huis op dit moment Schijnheilig Bloos
Ik kan gewoon geen tijd vinden om op te ruimen, en heb ik tijd, dan heb ik geen zin meer Tong uitsteken

Dus van de week als ik door de tentamens heel ben nog maar eens aan het opruimen gaan...

Het hele huis staat vol verbouwingszooi, overal ligt was omdat mijn droger het begeven heeft...
Van vuile vaat heb ik geen last maar, dat hebben we opgelost door een vaatwasser te kopen Tong uitsteken Werkt erg effectief tegen hardnekkige afwas OK dan!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:35

Op dit moment mijn eettafel, die ligt vol met stapels gekreukte vodjes,
dat moet overigens mijn administratie voorstellen Bloos

Verder mijn bijkeuken vloer, die is na vandaag modderig, ik had hem vandeweek nog helemaal gestofzuigd en geschrobt, maar Triumph had vandaag door de blub gegaloppeerd en daarbij zijn deken volledig ondergesmeerd.
Die deken heb ik eerst buiten afgespoten en daarna mee naar binnen genomen om in de wasmaschine te stoppen, *drup drup drup* door de bijkeuken, waarna ik er met mijn vieze modderklompen doorheen ben gelopen Scheve mond

Ik had toevallig wel net vanmiddag een blik kattenvoer weggegooid Haha! Die is voor een paar weken terug achter in de koelkast beland waarna ik ander blikken heb opengemaakt. Dat blik was nu dus een biotoopje ansich Haha!

En het schoonste?
Triumph! Die heb ik vanmiddag helemaal gewassen en daarna in een brandschone stal onder brandschone dekens gezet.
Morgen ga ik hem eerst maar rijden voordat ik hem weer buiten zet *LOL* Kan ik er tenminste nog even van genieten

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:36

Een berg wasgoe ddie weggewerkt moet worden.
-keuekd die nodig een beurt moet hebben.
-Slaapkamer is net een paardestal
-kattebek moet gedaan worden (spuit nu die geur weg met luchtverfrisser)
-tijdschriften die overal slingeren.
Zo genoeg Haha!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:37

Het caviahok, die moet schoongemaakt worden. Alleen, geen zin he?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:39

ow je de ratten moeten ook een schoon hok.
Maarje bokken is nu eenmaal een stuk leuker.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:40

ik typ over een berg strijk heen..ben bijna klaar, maar ga telkens bokken tussendoor..Lachen

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 20:43

Zo , eerst even flink moeten zoeken naar de rol vuilniszakken (om het allemaal NOG genanter te maken Tong uitsteken ) en heb er een 1 volgedouwd met allerlei lege verpakkingen en banenenschillen , blikjes enzo , echt erg.

Gelukkig was de laatste container op het rijtje nog als enige een beetje leeg , de rest zit alweer vol en donderdag komt de vuilnisman pas....

Ik wilde ook een vaatwasser kopen maar kwam toen tot de ontdekking dat ik nog nauwelijks geld op mijn spaarrekening had na de verhuizing , balen dus , ik kan het echt niet maken om die van die laatste paar 100 euro een vaatwasser te kopen , kan hem trouwens eigenlijk niet eens kwijt hier Haha!

Hahahaha , die Renske ! PRECIES heel herkenbaar , allemaal van die lakse dingen he...die glazen...ECHT net zoals bij mij *proest-schaammm*

En die vuilniszak...oeioeioei ik ken het precies Bloos!

Nou , akelige rommel is weg en ik ben klaar voor de afwas....
even een rondje bokt tussendoor , hoezo verslaafd

Nu eerst afwassen en dan mag ik wel weer even bokken voordat ik een theedoek ga zoeken.

Eigenlijk vind ik dat huishoudelijke gedoe best grappig , het is alleen een kwestie van er aan beginnen.....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:46

Ben blij te horen dat ik niet de enige ben Haha!

Ik zit nu bij mijn ouders (in Amersfoort) daar is het sowieso wel een troep, dat heb je met 6 mensen in huis waarvan alleen m'n moeder wel eens last heeft van opruimwoede.
Vandeweek was ik het bij mij thuis (in Rotterdam dus Haha!) zo zat, dat ik de afwas van een week heb gedaan, bedorven dingen weg heb gegooid en de woonkamer heb gestofzuigd. Ook ik ben allergisch en moet dus eigenlijk veel vaker zuigen en dweilen.
Daarbij staan er nog heel wat volle dozen die ik sinds het verhuizen (twee weken geleden) eigenlijk nog niet heb bekeken. Alleen de hoognodige dingen zijn uitgepakt Bloos!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:50

Het is bij mij net een zwijnenstal terwijl die toch echt buiten wonen.
Ik wimpel mensen af die op visite willen komen, dat moet toch wel gnoeg zeggen dacht ik zo.
Om een voorbeld te geven. Ik woon hier al bijna 4 jaar en heb nog geen plintjes. Of alleen een bankstel dat nieuw gekocht was en de rest bij elkaar geraapte frutzooi die ik geverft heb om de kleuren een beetje in toom te houden. Ik zal maar niet vertellen wat ik zie als ik in deze computer kamer rondkijk, want dat is pas echt net of ik in een kliko woon.
Ja ik maak schoon maar op de een of andere manier is het op de ene plek dan ook echt schoon geworden waarna het zich verplaatst heeft naar een andere plek en daar dus weer een tijdje blijft liggen.
Als ik alle topics hierover lees, dan licht het aan het volk, paarden volk om precies te zijn Tong uitsteken

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:03

Mijn kamer...
Al weken roept mijn moeder dat ik die bende op moet ruimen.
schoolboeken liggen voor de kast waar ze in horen te liggen, op mijn bureau ligt een lading papier, stapels kerstkaarten, ik moet iedere keer weer van alles opzij schuiven als ik iets op wil schrijven...
overal liggen stapeltjes schone kleren... schoenen... En als je mijn kamer uitloopt de gang op, staat er recht tegen over een boekenkast.
Die is ondertussen al meer als de helft bezet door paardenspul waar ik op stal geen ruimte voor heb, en een lading sport/stalschoenen/rijlaarzen.
En op een andere kast ligt een zadel wat ik nu niet gebruik...

mijn moeders commentaar:"nog even en je haalt Mabel naar die zwijnenstal van je"
Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:18

Genant-update;
op dit moment is het een stuk pizza wat ik niet meer opkreeg, en wat de katten nu van mijn bord op de grond hebben getrokken Haha!
Het smaakt zo te horen wel aardig *LOL*
Ik hoop maar dat ze de tomatensaus ook netjes van de grond af likken Tong uitsteken

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:25

Niets, ik heb alles perfect voor elkaar Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:31

De badkamer en de WC waarvan ik al 2 weken roep dat het eens grondig onder handen genomen moet worden, maar ach, je zit jezelf nog in de spiegel, dus het kan nog wel even......
Haha!
De toiletpot zelf doe ik wel 1 x in de week even wc eend erin en een doek met wat schoonmaakmiddel over de bril.