Eet ik weinig? :S

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Eet ik weinig? :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:07

Mijn moeder vindt dat ik te weinig eet Scheve mond En ik vind van niet. Ik weet dat ze het doet om me te beschermen, maar ik wordt er een beetje gek van!

Het zit zo: Ik heb al medicijnen vanaf mijn zesde (heb al heel veel soorten gehad) , en op een gegeven moment kreeg ik een soort waar ik best van ben aangekomen. Ik heb hier heel veel problemen mee, en gelukkig heb ik nu medicijnen waar ik niet meer van aankom.
Met deze medicijnen heb ik ook haast geen honger meer. Bovendien wil ik graag afvallen en ik ik daarom niet zoveel als ik anders deed, maar niet weinig.

Hier zet ik even neer wat ik ongeveer eet:

's morgens: Niets (alleen verse sinaasappelsap)
tussen de middag: Als ik honger heb een paar crackertjes
's avonds: Avondeten (maar als ik het niet lekker vind eet ik niet zo veel)

Verder tussendoor fruit, en vitamines

Is het nou echt zo weinig? Scheve mond



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:16

Kirsty schreef:
Nou ja niet weinig? Ik vind het niet echt veel ofzo. En van een goed ontbijt hoef je zeker niet aan te komen en krijg je wel veel energie. Je kan beter ´s ochtends goed eten, want daar teer je de dag op! Ik geeft toch je moeder wel een beetje gelijk. Dat je bent aangekomen van die medicijnen is heel vervelend, maar als je nog steeds medicijnen krijgt betekent het dat je toch nog niet helemaal beter bent, en dat je veel energie gebruiken kan. Ik zou zeggen eet wel goed, hoeft niet veel, maar wel lekker veel vitamientjes en koolhydraten en probeer het ´s ochtends op te bouwen met bijv. iets van melk erbij en dan drinkontbijt en dan steeds een stapje verder naar eventueel cornflakes of muesli of joghurt!! Succes.....

Ik kom nooit meer van de medicijnen af

Maar iig, drinkontbijt kan ik wel eens gaan proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 15:10

Bedankt voor alle tips. Ik denk dat ik iig dat drinkontbijt maar vast ga proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:05

Carlaa"]
[quote="JollyHumpy schreef:
Maarja zolang je maar niet een skeletje bent zal het wel goed zijn he? Lachen


Het gaat ook om vitamines, vezels en alle andere dingen... Die HEB je gewoon nodig...
[/quote]
Ik neem elke dag fruit en vitaminepilletjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 10:47

missrosa schreef:
Hey Sammm,

Als ik je post zo lees kan ik me echt niet voorstellen dat je gewoon zo weinig eet omdat je gewoon niet meer honger hebt (denk er ook aan dat dit door je medicijnen wordt veroorzaakt en geen teken van je lichaam is) en een beetje wil afvallen. Je zegt zelf al dat je heel veel problemen hebt met het feit dat je bent aangekomen door je medicijnen. Als ik zie wat je eet lijkt het er niet op dat je serieus aan de lijn bent, meer dat je gewoon zo min mogelijk kalorien binnen wil krijgen. Het klinkt misschien hard, maar volgens mij weet jij zelf ook heel goed dat je weinig eet.
Misschien heb ik het wel helemaal mis, maar ik heb even in je profiel gespiekt en ik kan me voorstellen dat je moeder zich zorgen maakt!

Ik hoop dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb en dat je gewoon niet zo veel voedsel nodig hebt, maar dat weet je zelf het beste.

Ik zal eens op de site kijken van het voedingscentrum.
Een dietiste lijkt me echt niets. Ik weet niet hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:06

Ik sta nooit op de weegschaal, gewoonweg omdat ik denk dat ik dat niet aankan. Het zal wel belachelijk zijn. Scheve mond

Maar je kon gewoon zien dat ik van die medicijnen was aangekomen.
Ik weet dus niet wat mijn streefgewicht is, als ik er maar een beetje dunner uitzie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:37

Ok, mijn moeder heeft drinkontbijt gehaald, ik heb het even voorgeproefd en ga het morgenvroeg uitproberen.

Enne... er zijn genoeg mensen die mij niet dik vinden (volgens mij menen ze er niets van ) maar genoeg mensen zeggen ook van wel (waaronder mijn bloedeigen vader. Hij zegt het dan wel niet met zoveel woorden, maartoch... Verdrietig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 07:58

capopjekop schreef:
ik vind eigelijk dat iuk t eveel snoep maja het is zo lekker he


Als je het een tijdje niet meer neemt heb je er ook helemaal geen behoefte meer aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:14

IngridM schreef:
Misschien heel confronterend dat ik dit zo opschrijf samm, maar ik krijg, helemaal na het lezen van je profiel, het idee dat je helemaal niet gelukkig bent...........

Probeer alsjeblieft gelukkig te zijn meisje, het leven kan al zo zwaar zijn.
Je bent zoals je bent, je bent een leuk, aardig persoon en je moet niet proberen in jouw ogen perfect te worden. Je bent perfect zoals je bent, jij als mens zijnde !!!!!!!!!! Probeer je dat alsjeblieft voor ogen te houden.

Mijn profiel gaat niet over dit gedoe hoor, dat gaat over een heel groot probleem, wat ik niet durf te vertellen... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 10:58

RockyLover"]
[quote="Sammm"][quote="capopjekop schreef:
ik vind eigelijk dat iuk t eveel snoep maja het is zo lekker he


Als je het een tijdje niet meer neemt heb je er ook helemaal geen behoefte meer aan
[/quote]

dat is zeker waar! *LOL*
[/quote]
Idd, de eerste tijd is moeilijk, amar later heb je er niet eens meer zin in Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Anoukjuuuhh, carineken, Iloveiswan, JudithO, Kairos, Koekie_186, Mars, Miran, Neelm3r9, Paloedie, roxiie, Shinedown, Stephaniiee_, Winna, Zebrastreep en 65 bezoekers