onwijs irri huisgenoot!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

onwijs irri huisgenoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:45

Ik ben een paar maanden terug bij mijn vriend ingetrokken. Bij hem woonde ook altijd al een oud collega van hem, maar die vond het prima dat ik er bij in kwam.
Maar nu doet die gast echt werelijk niks. Hij is ontzettend aardig hoor, maarsteekt geen hand uit.

Hij wast niet af, kookt geen eten, stof zuigt niet, ruimt niet op, maakt de wc nooit schoon, maakt de badkamer nooit schoon, doet nooit boodschappen etc etc.

Hij komt rond 5 uur thuis van zijn werk, gaat dan meteen achter zijn compu zitten te gamen. Mijn vriend en ik maken eten, wanneer dat klaar is komt hij achter zijn compu vandaan, eet met ons mee (van ons eten), heeft hij het op, dan pleurt hij zijn vuile bord o pde tafel en gaat weer achter zijn computer zitten gamen.

Tot vorige week ging ik op vrijdag naar mijn ouders en kwam pas op dinsdag terug. Op vrijdag had ik de afwas laten staan om te zien of hij het in het weekend zal doen. Kom ik op dinsdag vanuit mijn stage rond half 5, staat me er toch een berg afwas (hij had dus niks gedaan). Ik dus maar aan de afwas anders hadden we geen servies om van te eten 's avonds. Komt hij een paar minuten na mij thuis. Zegt alleen maar
"oh je bent aan het afwassen?".
Ik: "ja iemand moet het toch doen en als jullie het niet doen, moet ik het maar doen".
Reageerde hij helemaal niet op.
Vraagt meteen daarna "zijn er al boodschappen gedaan?".
Ik: "nee".
Hij: "wat gaan we eten dan"
Ik: ja weet ik veel (bedenk zelf eens wat"

Komt mn vriend even later thuis en moeten wij maar weer boodschappen gaan doen.

Ik ben het wel zo zat!!!!!!

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver



Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:07

Mijn vriend maakt het allemaal niet zo uit... hij was het al een beetje gewend van voordat ik erbij kwam.

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 19:25

Tja die ideeen heb ik allemaal ook al gehad, ga ik binnenkort maar eens doen, want ga me steeds meer ergeren... vanochtend nog: vraag ik aan hem of hij vanavond thuis is, zegt ie "weet niet". Dus ik geen rekening met hem houden maar gaat meneer er wel van uit dat wanneer hij toc le thusi is hi jwel mee kan eten... Bah!!! Ben het zat!!!

Gelukkig zijn mijn vriend en ik druk op zoek naar wat voor ons zelf... maar dat duurt tpch zekern go wel een jaartje voordat we uiteindelijk er in zouden kunnen (danh eb ik ook een baan en gaat het wat makkelijker).

Bedankt voor julli medeleven en adviezen!!! Zal er zeker wat mee doen.

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, _Sun, Berdien, BingBot, bonnie1998, fjord_brucht, Flux, Happyhealthy, Jade91, Jadero, KimD, linoleum, MairiMacBran, Marije112, MarJon, Monster, Natascha, Perros, Rensjee, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xxmichellexx, YandexBot, zonnebloem18 en 219 bezoekers