hoe lang duur voorhoofdholteontsteking??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

hoe lang duur voorhoofdholteontsteking??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:09

Ik heb nu al ruim een week last van voorhoofdholteontsteking en ik vraag me af wanneer het nu eindelijk eens over gaat! Van de week was ik zelfs te ziek om mijn paard te trainen (dat komt dus bijna nooooit voor) maar het ging echt niet. Ik had het gevoel of ik de hele dag dronken was.. Haha! Haha! en ik had koorts.

Wie weet hoe lang zoiets gaat duren?? Van de dokter krijg ik geen antibiotica; dat geven ze niet meer voor zoiets. Maar ik krijg er zo langzamerhand een punthoofd van... Clown

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:18

Ik zou het niet weten.
Maar waarom krijg je geen antbiotica? Lekker vaag dat gaat echt niet vanzelf over namelijk.
Het wordt van kwaad tot erger en je kan er dus nog 10x zo ziek van worden.

Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:21

ik heb het 2 weken gehad, en op het laatst gaat het los laten bij de voorhoofd en dat doet ontzettend zeer...

enne haagsemeid, ik heb nooit antibiotica gehad!!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:24

Ik heb sinds de herfstvakantie kaakontsteking en voorhoofdsholteontsteking. Het kan dus behoorlijk lang duren.
Ben in de kerstvakantie naar de dokter gegaan en kreeg daar een peneceline kuur. Misschien ook omdat ik er zo lang mee door ben gelopen, en omdat ik het al vaker (chronisch) gehad heb, en m'n vader dezelfde klachten heeft.

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:51

het gaat wel vanzelf over hoor, maar het kan wel even duren ja Scheve mond
Ik heb medelijden Scheve mond

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:17

Ik heb een maand geleefd op ibuprofen. De huisarts wou mij ook geen antibiotica geven. Veel sterkte want het kan nog wel even duren!

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:26

Wat ook helpt met voorhoofdholteontsteking is een paar keer stomen op een dag, want dat maakt het los.
Het kan inderdaad erg vervelend zijn, beterschap.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:00

Ik heb er ook een keer of twee per jaar last van, 't is geen pretje
Tot een paar jaar geleden kreeg ik ook antibiotica, maar er schijnen "nieuwe inzichten" te zijn en hierdoor wordt er steeds vaker geen antibiotica meer voorgeschreven.
Volgens mijn huisarts gaat het altijd weer over, alleen duurt het zonder antibiotica wel een stuk langer (klopt, heb ik ook al ondervonden ).
Reken nog maar op minstens een week voordat het wat beter gaat, je bent er helaas wel even zoet mee.
Veel beterschap en sterkte Ach gut

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:06

Ik heb het net gehad, maar heb wel antibiotica gehad, was er met twee weken vanaf. Ik was alleen wel zo slim om de week ervoor terwijl ik ziek was nog gewoon te gaan rijden en in de springles te gaan rijden. Boos! Daar door is het bij mij gekomen. Wat is de oorzaak bij jou?