beste dood voor kleine huisdieren?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

beste dood voor een klein dier?

Poll eindigt op

spuitje
80 (82%)
tegen muur slaan of op tafel slaan, of harde klop geven
8 (8%)
verdrinken
Geen stemmen
vergiftigen
1 (1%)
anders
8 (8%)

Totaal aantal stemmen: 97



Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:00

Ik vind jouw mening hier over (en dat is dan weer mijn mening) zwak.
Het lijkt net als of je het zegt van: 'sla maar op ze kop, dan scheelt dat weer da kosten'
Ben ik met je eens, maar als je ooit een huisdier genomen hebt moet je er verantwoordelijk voor blijven en zorgen dat hij vredig in slaapt en niet bruut tegen een muur gegooit word Boos!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 08-01-04 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:07

dutske schreef:
fairie, zie men uitleg waarom ik kies voor tegen de muur te gooien
kom maar op he mensen met jullie meningen!!!

Fairie snapt je uitleg compleet, maar vind het gewoon weg wreed om je dier tegen de muur te gooien Boos!
Als je dat doet, dan ben je geen dier waard!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:10

dutske schreef:
nou heb ik wel al gezegd dat ik het moeilijker vind bij een cavia en konijn enzo, die dieren krijg je meestal niet in 1 klap dood, dus ij die doe ik dat ok niet, dan geef ik ze ook een spuitje, of laat het iemand anders doen
maar een hamster enzo, dat krijg je makkelijk met 1 klap dood, en dat is geen probleem
let wel, ik ga alleen hiertoe overals er geen andere mogelijkheid is, ik doe dit dus niet voor men plezier moest je dit denken

Als je het niet voor je plezier doet, waarom kun je het dan toch over je hart verkrijgen?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten