Hoe kom je in Zuid Frankrijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Hoe kom je in Zuid Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 22:53

Ja, hoe kom je in Zuid Frankrijk? Dat lijkt makkelijker dan het is.
Na het eindexamen ga ik met nog 5 vriendinnen op vakantie. Dan moeten we daar ook komen op een zo goedkoop mogelijke manier.
Het vliegtuig kan maar met welke maatschappij en dan hebben we er een alleen die is in het engels en allemaal heel moielijk uitgelegd.
De bus lijkt de beste optie maar waar vind je een busreis naar zuid Frankrijk in het begin van Juni? Dan is het namelijk nog NET laagseizoen.
De trein is eigenlijk ook een goede optie maar dat is echt heel erg duur!
Dus weten jullie misschien hoe we de reis het beste kunnen maken?
En ook misschienw aar we kunnen kijken daarvoor?

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)



Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 16:45

Karin schreef:

Hoe lang gaan jullie? Je kunt namelijk een Interrail-kaart kopen die 12 of 22 dagen geldig is i.p.v. een maand, en misschien ben je dan wel goedkoper uit dan met losse retourtickets. De prijzen van 2003 vind je hier: http://www.worldonrails.nl/interrailinfo.html



Weet jij misschien of de TGV er ook in zit? Ik denk namelijk dat die te duur is om die erin te zetten. Die interrail zal voor ons heel goed uitkomen. Dan gaan we 8 dagen op vakantie en kunnen we daanra nog een dagje naar Parijs gaan Haha!
Maar om naar Zuid Frankrijk te gaan en dan zonder de TGV te gebruiken ben je wel een tijd bezig denk ik en moet je heel vaak overstappen?
NU zouden we met maar 1 keer overstappen daar kunnen komen (met start in Brussel maar dat is toch niet zoverweg)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dobby91, gerbilGizmo, Hiraeth, Jade91, Jasia, Kimberley_, kimmetje26, Patriesje, prugelpiet, vikawiek, waikiki_6, YandexBot en 127 bezoekers