weer iets over school

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 19:57

Ligt het aan de klasgenoten of aan de opleiding dat je het niet leuk vindt? Dat is ook wel belangrijk. Ik zit nu in 6VWO en ik zie een aantal mensen die echt weinig uitgespookt hebben.. en die beginnen nu dus te beseffen dat ze hun examen moeten halen maar nu snappen ze er nix meer van en moeten ze nog heel veel inhalen. Dan is het alleen maar moeilijker om er verder mee te gaan dus mijn advies: Stoppen met je opleiding of eraan werken! Niet lopen te lummelen want dan raak je van de wal in de sloot, trust me. Je kan wel zeggen 'ik heb er gewoon geen zin meer in' Nou dan moet je er dus mee stoppen want dan wordt het niks meer als je negatief erover bent. Het klinkt misschien een beetje suf hoor maar ik denk inderdaad dat je het je ouders maar wel moet vertellen met uitleg erbij. Is toch heel belangrijk lijkt me. En nog even tussendoor... je hebt al iets van 40 weken overleefd... wat zijn dan 12??? Pling Groetjes en succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, juval, Lalidan, Lau07, Nescio18, ryukapple, Telpeva, VinandoW, YandexBot en 157 bezoekers