Bokken vanuit Thailand

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Bokken vanuit Thailand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 04:36

Ik wil jullie allemaal even de groetjes doen vanuit een tropisch Thailand Cool Ik ben van 4 tot 23 januari op bezoek bij mijn vader in Thailand. Mijn vader is in mei vorig jaar geemigreerd naar Thailand.

Het is voor mij de 1e keer dat ik in Thailand ben en tot nu toe bevalt het me uitstekend Haha! Gisteren op straat een olifantje gezien, dat was wel heel apart. De natuur is erg mooi hier en ze hebben hele mooie vlinders, we gaan straks naar een vlindertuin. De tijgerzoo zit hier ook in de buurt en slangen leven hier ook in het wild *hellup* Scheve mond

De vlucht was best lang en vermoeiend maar ik heb geen jetlag gelukkig, want heb me meteen aan het ritme hier aangepast. Volgende week ga ik 5 dagen met mijn vader naar Koh Samui, een heel mooi tropisch eiland Tong uitsteken

Mis Omar verschrikkelijk maar ik weet dat Danielle (danifur) en Tamara (mijn bijrijdster) heel goed voor hem zorgen dus daar maak ik me niet druk om Danielle houdt me via bokt ook op de hoogte over Omar gelukkig!

Nou de groetjes allemaal, ik denk dat jullie nu allemaal wel slapen maar het is hier 6 uur tijdsverschil en nu iets van 09.30 uur in de ochtend.

Groetjes vanuit Thailand

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 17:33

Maarten schreef:
Ha!! Haha! daar is die wereldreizigster dus. Je bent dus nog steeds aan het genieten hoor ik wel. Inmiddels zul je wel liggen te bakken in de zon. Nou… hier is het dus nog steeds donker Boos!

Geniet er nog maar even van! Lachen


Op het moment dat jij je berichtje hebt geplaats was het hier 14.24 in de middag en lag ik inderdaad aan de rand van het zwembad in de zon onder de palmbomen Cool Tong uitsteken en ja.. lag echt te drinken uit een cocosnoot (heb foto als bewijs ) maarre niet met mijn billen bloot *LOL*

Het is hier al weer bedtijd (22.26 uur). De mensen gaan hier vroeg naar bed en vroeg weer op... Tijdens mijn vakantie leef ik namelijk een beetje als een Thaise omdat mijn vade hertrouwd is met een Thaise vrouw. Ik heb dan ook 1 Thais stiefzusje en 2 Thaise stiefbroers Haha! Mijn stiefzusje en haar moeder hebben al 5 jaar in Nederland gewoond en spreken dus gewoon Nederlands, alleen met haar broers kan ik niet communiceren, behalve handen en voetentaal dan.

Het is hier inderdaad heel erg mooi weer en zelfs 's avonds warm. Ik slaap met de Ventilator aan omdat het anders te warm is. Het is echt zo raar nu om te bedenken dat het bij jullie nu koud en nat weer is Scheve mond Ik wou dat ik over 3 weken wat zon voor jullie mee kon nemen Knipoog

We zijn vanochtend naar de vlindertuin gegaan waar ze de mooiste vlinders hadden die ik ooit gezien heb! Ik heb atlasvlinders (nachtvlinders) gezien, dat zijn de grootste vlinders ter wereld, ze zijn ongeveer zo groot als je je handen naast elkaar plaats

s' Middags lekker aan een mooi zwembad met tropische tuin gelegen en lekker gezwommen.

Morgen gaan we naar een tijgerzoo waar ze dus tijgers hebbben, je kan daar ook op de foto met een jong tijgertje op schoot Bloos! maar ze hebben ook krokodillenshows en olifanten. Ik ben benieuwd en als ik de moed verzamel ga ik met een tijger op de foto

Nou dat was het weer voor vandaag. Ik ga nu slapen... trusten allemaal Doei, doei

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 17:35

Clautje schreef:
Aaah cool Miek!! Haha! Ik wist wel dat je ging, maar de tijd gaat zó hard he Echt cool een keertje Thailand!! Hou je het wel uit dan daarzo? Haha! Moet wel lukken he Knipoog Zolang het maar met Omar goed gaat hehe. Veel plezier nog deze 3 weekies!! Als jij terug ben zijn wij ook over in ons nieuwe huis!! Ook spannend dus Tong uitsteken Tot snel!!


Het is hier fantastisch Tong uitsteken en voor Omar wordt ook goed gezorgd

Lekker joh over 3 weken al naar jullie nieuwe huis.. en je pony Verward Ik kom je echt een keer opzoeken als jullie verhuist zijn!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 17:38

Aramat schreef:
Wat leuk!! Ik had net een topic geopend omdat ik op vakantie wil naar thailand en niet echt weet wat voor land het is.. Toen zei Maarten al dat jij er zat. Als je fotos hebt, of nog meer verhalen over hoe t daar is dan weet je me te vinden Knipoog Have fun!


Ik hou je op de hoogte in dit toppic!

Tot nu toe bevalt het heel erg goed hier Het eten is heerlijk en het weer is super maar wel warm. We gaan naar 2 dagen naar Bangkok, Koh Samui (eiland), Pattaya (waar mijn vader ongeveer een uur rijden vandaan woont) en misschien nog naar het Noorden van Thailand; Chiang Mai.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 13:40

MarianneR schreef:
Hey wat leuk dat je in Thailand zit! Ik ga er van de zomer zeer waarschijnlijk naartoe (we zitten te twijfelen tussen Thailand en Egypte, wordt waarschijnlijk Thailand) dus ben erg benieuwd naar je reisverslagen!!

ps: Waar is die tijgerzoo?? Schijnheilig


De Tigerzoo is in Sri Racha, waar mijn vader woont. Ik ben er vandaag geweest en het was helemaal top OK dan! Ik heb een foto (polaroid) waar ik opsta met een babytijgertje van 2 maanden Wat een droppie was dat zeg Tong uitsteken Ik had hem wel mee naar huis willen nemen.. maar helaas kleine tijgertjes worden groot Schijnheilig Ik gaf hem een zoen en dan begon hij helemaal te knorren *LOL*

Ze hadden daar biggetjes, tijgertjes en honden samen zitten en die gingen met elkaar om alsof het de normaalste zaak ter wereld was! Een varken wat tijgertjes melk gaf. Ik heb de tijgershow gezien, olifantenshow en krokodillenshow. Je kon ook olifantrijden maar dat heb ik maar niet gedaan.. een paard lijkt me veiliger Verward Haha! Ik heb wel op de slurven van 2 olifanten gezeten die mij zo optilden en mijn vader heeft toen foto's gemaakt. Ze hadden zelfs een kleine pithon die ik heb geaaid Scheve mond Ik ben eigenlijk een beetje bang voor slangen.. ik heb hem maar niet om mijn nek gehangen

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 13:42

Pauline schreef:
Wat een aso zeg! Een beetje lekker maken hier Tong uitsteken
Gaaf hoor, ik ben echt jaloers.... Straks wordt het afzien voor je, het is echt koud geweest.

Veel plezier nog!


Ik denk ook dat straks de overgang van warm naar koud erger is dan andersom.. brrrrrr. Ik hou niet van kou dus heb hier geen problemen met de hitte maar met die vrieskou Scheve mond

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 05:27

Sawadee allemaal (Thais voor hallo Haha! ),

Hier gaat alles okay vanuit Thailand Het is hier nu 10.27 uur in de morgen.

Ik heb afgelopen vrijdag olifantgereden *LOL* Ik kneep hem best wel want die beesten schommelen gigantisch en we hadden een waaghals als chauffeur en die ging met ons heuvel op en heuvel af Scheve mond Heuvel op gaat nog wel maar heuvel af... lag ik bijna bij die chauffeur op schoot *LOL* laat mij maar paardrijden.. olifantrijden is niet mijn ding veel te hoog en te wiebelig maar wel een ervaring om mee te maken!

Gisteren zijn we naar Koh Samet (eiland) gegaan en dat was echt schitterend. Met de boot wordt je afgezet bij verschillende strandjes en wij hadden echt een rustig eiland uitgekozen. We hadden het bountystrand bijna voor ons alleen. Het strand lag vol met koraal en mooie schelpjes en ik ben nu zo rood als een kreeft.

Helaas is het nogal bewolkt hier sinds 4 dagen in Sri Racha en de zon schijnt nu ook niet Verdrietig maar het is nog steeds warm. Dat heb ik nou altijd als ik op vakantie ga naar een warm land.. kom ik daar aan en zeggen ze: ja het was sinds oktober elke dag schitterend weer, strakke blauwe hemel, en nu opeens bewolkt Boos! bah... het zal toch niet bewolkt blijven tot ik naar huis ga Verward Hopelijk morgen in Koh Samui (eiland 1,5 uur vliegen van Bangkok) is het wel zonnig Tong uitsteken we (vader en ik) vertrekken dus morgen en komen zaterdag weer aan op Bangkok. We blijven tot maandag in Bangkok om daar ook even rond te kijken.

Om jullie lekker te maken Schijnheilig en voor de liefhebbers hier een site van Koh Samui: www.kohsamui.com

Mazzeltje doe Ellen de groeten van me en gaat het weer lekker allemaal met Latoy? Zodra het weer wat beter wordt moeten we een rondjes Twiske gaan doen

Groetjes allemaal

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 15:32

Maarten schreef:
Je had het er toch eerst over dat je (toen je op die slurven van die olifanten zat) er niet over peinzde om op zo’n beest te gaan zitten? Haha! Dus wel!!



Ik hou van een uitdaging Tong uitsteken Schijnheilig

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 14:29

ShirleyA schreef:
Ja Annemiek, ik verwacht natuurlijk ook een kaart. Ookal heb je mijn adres niet, hahah.
Maar jaloers ben ik wel op je Bloos!
Kijk uit naar je foto's! Cheese!


Zal een postduif naar je huis sturen Haha! 3 fotorolletjes zijn al ontwikkeld en heb er nog 2 volgeschoten Tong uitsteken

Vandaag terug gekomen uit Koh Samui en Bangkok en het was echt super We hebben gesnorkeld in Koh Tao (Koh = eiland) en zijn daar met een speedboot van Koh Samui naar toegegaan. Het snorkelen was echt geweldig en zulke mooi vissen in alle kleuren van de regenboog gezien! We hadden brood mee het water in en dan eten ze uit je hand. Ik had nog nooit eerder gesnorkeld en vond het zo mooi Tong uitsteken werd zelfs door een visje in mijn buik gebeten *LOL* en ze zwommen zo voor je duikbril langs. In Koh Tao kun je heel mooi duiken en hebben ze koraalriffen.

In Bangkok zijn we met een longtailboot over de rivier gegaan en daar hebben ze dus net als in Venetie huisjes in het water en de kinderen zwemmen in de rivier bij de huizen en vrouwen doen de was. We hebben de belangrijkste tempel van Thailand bezocht; de tempel van de emerald Buddah en het grand palace en dat was 1 en al pracht en praal! Zo mooi allemaal!

Vrijdag a.s. vlieg ik weer naar Amsterdam en moet zeggen dat ik dat ook wel fijn vind want ik mis Omar en mijn stalgenoten

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 05:24

annegti schreef:
Kijk maar uit dat je bea en alex niet tegenkomt... Lijkt me een rare ervaring... Zit je in Thailand, kom je je eigen koningin en kroonprins tegen... hahaha.... Veel plezier nog de laatste dagen van je vakantie. (ik ben helemaaaaal niet jaloers, hoe kom je erbij)


Toen ik in Bangkok was stonden er overal hele grote afbeeldingen van Bea en alex ik begreep er eerst niets van en bij de tempel van de emerald buddha stond een groot bord in het nederlands en Thais geschreven iets van: welkom hare majesteit de Koninging van het Thaise volk.. dat was toch wel even leuk Haha! Ze vliegen trouwens net als ik a.s. vrijdag terug naar nederland.. wie weet kunnen ze me een lift geven Verward *LOL*

Shirley.. mijn piercing zit er gelukkig nog in Tong uitsteken die hebben ze er niet uitgesnoept Haha!

Tal.. we spreken gauw weer wat af en Franca.. de vissen waren echt schitterend maar was van de achterkant helemaal verbrand door het snorkelen *LOL* We moeten anders weer eens een keer wat afspreken, dan laat ik je meteen de foto's zien en kan ik weer eens bij Yen komen kijken om te zien hoe ze is gegroeid

Tropische groetjes allemaal Tong uitsteken en ik ben stiekem ook wel blij om weer naar het regenachtige nederland te gaan; naar mijn paardje en mijn vrienden en familie.... kreeg een beetje heimwee Bloos

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liiene, Aard, daaf4ever, GrapeshotBot, Jette, marjor, Noor, nuscaniels, Wescha en 196 bezoekers