Onze poes gaat dood...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:41

Kan de dierenarts geen bloedonderzoek doen dan?
In de praktijk waar ik stage loop wordt bij dit soort katten meteen bloed afgenomen. Binnen 20 minuten heb je dan al uitslag. (de stof Kreatine wordt dan gemeten)
Het lijkt erop dat jouw kat nierfalen heeft, dus dat de nieren niet goed meer werken. En daar is helaas niets aan te doen...
Sterkte!

Don't dream your life, live your dreams!



gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:49

Dat snel achteruit gaan is ook een symptoom van nierfalen.
Het akn heel goed dat het bloed prikken niet lukte. Bloed wordt namelijk troperig bij sommige omstandigheden.
Ik denk dat het het eerlijkst is tegenover Joy om haar te laten inslapen als het morgen niet beter is.

Don't dream your life, live your dreams!

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:00

griebels schreef:
Klinkt mij bekend in de oren. Niervergiftiging!!! Hebben ze het Urea (of zoiets) niet gemeten! Ik denk dat je maar vast afscheid moet gaan nemen. Niervergiftiging in deze fase (als het dat is) is niet meer te redden. Hoe spijtig ook, maar hij/zij heeft dan geen pijn, maar voelt zich hondsberoerd. Bedenk zelf maar wat jij liever hebt.. Ik liever pijn in elk geval, daarom heb ik mijn kat ook na 5 dagen in laten slapen... Verdrietig


Ureum

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Anoukjuuuhh, Avany, dezzie, dollyspikkel, Josien_, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mnoonn, Mutti, pinto_1, Plus_en_Min, ryukapple, supervon78, Winged, YandexBot en 73 bezoekers