Copyright

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Copyright

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 20:41

Hallo,

Ik zie regelmatig dat tekentje van Copyright op foto's staan. Nu heb ik een site voor mijn paard met foto's. Stel pennymeisjes hebben die foto's gejat. Wil dat voorkomen in de toekomst door er een copyright teken of tekst doorzichtig door de foto te laten komen.
Hoe moet dat?

Alvast bedankt!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!



Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 21:37

Ik heb het geprobeerd in Paint, words and Imaging. Het lukte niet , hoe doe jij het dan?
Ik heb ook niet meer programma's op de compu.....

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 21:40

En doorzichtig? Dan wil ik mijn naam erachterzetten, achter die C. Dan krijg je zo'n witte balk.......

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 21:55

Doorzichtig of transparant lukt bij mij niet. Ik heb geen programma bij mijn digi gehad. Veel geld voor geven, niks erbij gehad...
Had ik em maar nu gekocht, dan had ik een "betere" kunnen kopen met extra's.....

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 12:13

Wmijn schreef:
Photodude, dat is alleen maar leuk als dan ook je naam erbij komt te staan en jij het ook weet Lachen


Precies, van mij mogen ze heus foto's, hoor. Maar laat het dan even weten oid?
Nu kwam ik op een site toevallig. Een van de kindertent of weet ik wat dat voor iets is. Kom toevallig in zo'n profiel en zie daar in 1 keer mijn paard!
Dat vind ik niet zo netjes.

Heb dat meisje gemaild, krijg ik een mailtje in BReEzaH taal terug, dat ze het een mooi paardje vond, vandaar dat ze het erop heeft gezet. Dat is natuurlijk wel compliment, maar vraag het gewoon even....

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 09:43

Je hebt wel klein beetje gelijk Photodude, klein beetje Knipoog
Het is gewoon niet leuk als je je paard opeens ergens anders tegenkomt op een site. Natuurlijk kan je het opvatten als compliment. Maar ik vind het triest dat iemand zoiets moet doen??? En ik weet dat de werkelijkheid anders is, maar toch? Kan dat niet goed uitleggen eigenlijk.... Het is niet leuk....

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 09:49

CGJ12: ik heb daar allemaal geen verstand van, hoe dat moet ed. Ik had een foto-album op de compu. Konden mn familie en stalgenoten de foto's bekijken, zodat ik ze niet iedere keer moest opsturen.
Ben geholpen door Love_Melle. Zij heeft bij enkele foto's © Symo getypt en dat dan op het plaatje. Ga nu achter zelf zo'n programma aan....

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 10:20

Echt mooie tekening trouwens!
Love_Melle heeft het zo voor me gedaan:
Afbeelding
Afbeelding

Dit vind ik zelf ook niet echt opvallend en netjes staan.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ellepel, GrapeshotBot, hiphorse, iirrssjjee, janneke_S, nano, Polarize, rocky_1995, Urona447, Varekaj, Zebrastreep en 203 bezoekers