Waxjassen bij de Aldi!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:19

ik was vandaag ook van plan om er 1 te halen, maar het regende zo hard, en ik was al depri, dus doe ik het morgenochtend maar even! ik wil een blauwe, dus ik hoop dat ze die nog hebben!


blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:34

ik ga nu even kijken, ben bang dat ze al uitverkocht zijn maar dat zie ik daar wel! ik denk dat ik een blauwe neem!
ben zo terug, hopelijk met jas!!!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:12

jippie ik heb een waxjas! een groene, want de blauwe hadden ze niet meer in mijn maat! er hingen er nog best wel veel. 1 heel rek, maar ik weet niet hoeveel ze er hadden! morgen ga ik hem uitproberen!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:24

wat aardig dat je moeder er 1 is gaan halen! mijn moeder zag het gister in de krant staan en gaf me geld om er 1 te halen, ik had er gister alleen geen tijd voor. wat blijkt, zij was wel naar de aldi geweest, maar heeft er nog geen eens 1tje voor me meegenomen! maar ik was wel blij dat ze er vandaag nog waren!


blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:42

er zitten geen splitten in, maar de rits kan wel open van onder naar boven. als je er 1 wil moet je snel zijn want ze zijn zo weg!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:30

is vrielink hetzelfde als de aldi dan? zo te horen valt de aldi beter in de smaak! heb je er ook 1 gehaald dan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jasmijn16, JudithDario, Valentijn5, YandexBot en 10 bezoekers