Waxjassen bij de Aldi!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 17:17

Op dit moment (vanaf vandaag) hebben ze hele mooie Engels waxjassen in de aanbieding bij de Aldi (die vage supermarkt), voor 149 gulden, gevoerd, met uitneembare bodywarmer en een blikje was.
Ik was op zoek naar een nieuwe, vindt het echt ideale buitenrij-jassen en deze is echt supermooi! (en fijn geprijsd) In groen en blauw, ik heb een groene. Misshien een tip voor iemand anders? Ze zullen wel hard gaan, dus wees er snel bij!

_________________
<FONT COLOR="BLUE">De natuurlijke trots en adel van het paard zijn af te meten aan zijn verzet tegen geweld en bedrog</FONT>
<FONT COLOR="PURPLE">Alessandro Alvisi 1887-1951</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-11-07 16:18 ]</font>



Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 18:11

[img]../upload/1147/waxjas.jpg[/img]

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 18:57

Citaat:
Op 2001-11-07 17:53, schreef Prima:
Maar margreet, dan moeten we helemaal naar Baarn afreizen. Daar zit een aldi.....hebben ze niets bij de lidl?


Baarn is ook niet het andere eind van de wereld hoor! Over de A1 ben je er zo! Ik doe er hooguit een kwartier over met het koekblik. Denk alleen dat ze inmiddels uitverkocht zijn, was er vanochtend vrij vroeg en toen hadden ze al niet alle maten meer (gelukkig nog wel die van mij!)
Geen idee of bij de Lidl (hoe spreek je dat uit?!) iets hebben, ken die hele winkel amper. Hebben die een folder? Die bezorgen ze dan toch niet in Laren (folder van de Aldi trouwens ook niet) want daar is het teveel een kakdorp voor!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 11:22

Citaat:
Op 2001-11-07 22:55, schreef Prima:
ik zag trouwens laatst nog een leuke waxjas hangen bij Pauw..... Lachen


Dat is het betere werk! Een Barbour zeker? Die zijn echt supermooi, maar die vind ik echt te duur om naar de knollies aan te trekken!

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amsterdam10, DemDeempel, dioni, eroslover, hooi, ista, JodieR, juval, karlos, KimD, kinel, Lagonda, laran, Letsdunit, Mondy, mvdende, Noisy, Pieneappel, Prins85, Rosalie_91, Rose94, san4nie, stella92, StonedRomy, SunnyHorse, Titsia, vilo en 123 bezoekers