Anky op Ned 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Anky op Ned 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 20:25

Wie heeft Anky op Ned 2 gezien.
Het waren gedeeltelijk oude opnames. Waarom ze zo slecht uitziet is dus duidelijk.
Beide ouders hebben kanker, dat bovenop haar eigen ongeluk was haar niet in de koude kleren gaan zitten.
Mijn hemel dat wens je niemand toe Verdrietig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:28

Ja, heb net heel toevallig kort een stukje gezien, ze was er idd niet erg vrolijk, maar was wel een mooi interview (van wat ik die 5 minuten gezien heb).

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:32

ik heb het ook een inniminie stukje gezien.
kanker is een slopende rotziekte. Boos!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:34

Ik vond haar er in Weert ookal zo vermoeid uitzien! Maar het is ook niet zomaar wat als je beide ouders kanker hebben!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:44

Een ongeluk, 2 operaties, revalidatie, paarden uit de running door blessures, dood paard, rechtzaak, Athene voor de deur.
Laten we haar maar good vibes sturen!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:23

he gatver, dat wil je dus niet weten na zo'n jaar! Arme Ank!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:30

Och jee, dat zijn wel enorm veel tegenslagen. Jammer, ik heb het stukje niet gezien, maar ik hoop dat haar leven snel wat fijner en met wat meer lichtpuntjes zal worden !

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 21:31

Cody schreef:
maar was wel een mooi interview.



Ja dat was het zeker, Anky die duidelijk stil stond bij het leven en relaties met haar familie. Niet de gewone Anky maar een ingetogen Anky die zei dat ze bij deze OL in 2004 waarschijnlijk niet echt mee zal tellen.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:32

Ik wens haar al het succes van de wereld!!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:34

Kirsty schreef:
Ik wens haar al het succes van de wereld!!


Sluit ik me helemaal bij aan !!

Helaas heb ik het interview niet gezien (ik mis altijd alles wat ook maar met dressuur te maken heeft op TV Scheve mond ..), maar ik had het graag willen zien ..

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:36

Wat vreselijk... Zo zie je maar dat ook "the rich and famous" niet gevrijwaard blijven van dit soort ellende...

Anky, heel veel sterkte!!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:57

Arme Anky. Ik heb het niet op tv gezien maar las de dag voor kerst het interview met haar in de Telegraaf. Daar vertelde ze inderdaad ook dat haar vader longkanker heeft en haar moeder zojuist behandeld is voor borstkanker.

En vandaag schreef ze in haar column in (ja, alweer Knipoog ) De Telegraaf dat ze kerst zonder haar vader hadden moeten vieren omdat hij in het ziekenhuis lag.

Ik kan me er niks bij voorstellen dat je dan toch zo goed kan presteren tijdens een belangrijke wedstrijd. Dat doe ik haar niet na, zelfs als ik zo goed kon paardrijden.

Veel sterkte voor de familie van Grunsven Lovers

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:05

Lovely schreef:
Een ongeluk, 2 operaties, revalidatie, paarden uit de running door blessures, dood paard, rechtzaak, Athene voor de deur.
Laten we haar maar good vibes sturen!


Ja die heeft ze hard nodig! Ik hoop dat 2004 een beter jaar zal worden voor Anky!

Ik leef met haar mee, weet sinds kort helaas hoe het is om in korte tijd je dierbaren te moeten verliezen. Sterkte toegewenst voor familie Van Grunsven!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:47

Vanavond om 22.30 is er een herhaling op Ned. 2

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:52

Ik hoorde het voor een paar weken terug, nog voor het NOVA gebeuren.
Ze heeft haar portie ellende wel gehad voor voorlopig, ik hoop dat ze aankomend jaar veel goeds tegemoet gaat, ik gun het haar wel iig.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:12

heb t net gezien.
Wat een ellende! zoiets gun je niemand
Ik hoop ook dat ze in het nieuwe jaar wat meer positieve dingen tegenmoet kan zien!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:35

Trouwens haar video met bonfire is super! Blijf er van smullen Haha!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:19

te laat weer gemist.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 02:16

ik heb ook maar een klein stukje gezien..
maar wat ik daar van mee kreeg, sluit ik me bij jullie aan! ze kan wel een dosis geluk gebruiken volgend jaar Lachen

zoveel ellenede in een jaar is ook niet niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 02:34

Laat ik even vooropstellen dat ik het heel erg voor haar vind. En weet hoe het is om je ouder aan kanker te verliezen.

Maar waarom moet dit op tv?
Ben ik de enige die er een bijsmaak bij krijgt?

Heb het programma niet gezien, dus weet ook niet in wat voor context het geplaatst is, maar ik begrijp het niet helemaal.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:21

Pipo schreef:
Laat ik even vooropstellen dat ik het heel erg voor haar vind. En weet hoe het is om je ouder aan kanker te verliezen.

Maar waarom moet dit op tv?
Ben ik de enige die er een bijsmaak bij krijgt?

Heb het programma niet gezien, dus weet ook niet in wat voor context het geplaatst is, maar ik begrijp het niet helemaal.


Ook ik vind het eerlijk gezegd wat vaag. Allemaal arme Anky voor en na. Er gebeuren zoveel van dit soort dingen bij zoveel 'gewone' mensen. Waarom dan zo speciaal voor haar toegelicht?

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:26

Omdat we haar kennen. Wat is dat nou voor een onzinnige vraag? Het was het sportjournaal. Tuurlijk heeft dit een impact op haar en ik vind het juist knap dat ze dit openbaar maakt. En dan nog 2 x in Mechelen winnen. Grote klasse en ik wens haar privé betere tijden toe!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:34

Piaffe schreef:
Ook ik vind het eerlijk gezegd wat vaag. Allemaal arme Anky voor en na. Er gebeuren zoveel van dit soort dingen bij zoveel 'gewone' mensen. Waarom dan zo speciaal voor haar toegelicht?


Het onderdeel heet 'het bewogen jaar van'....
Ze nemen iedee week een andere sporter Knipoog

Ik denk niet dat anky uit was op extra publiciteit want je zag aan haar dat ze het eigenlijk best moeilijk vond om over haar ouders te praten.
Tuurlijk, ze benadrukte de situatie rondom idool nogmaals.... dat ze goed is voor haar paarden etc.
Maar ik denk dat iedere normaal mens dat zou doen in zo'n situatie!

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:57

Ik heb het ook gezien... gelukkig gaat het met haar ouders al weer een heel stuk beter, vooral met haar moeder die was pas al weer op concours ik ken haar neefjes namelijk

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 16:26

Ik snap beide reacties. Natuurlijk is het heel vervelend (zacht uitgedrukt) voor Ankie om hierdoor heen te moeten gaan. En we wensen haar natuurlijk veel sterkte toe. Maar aan de andere kant zijn er veel mensen (bokkers) die vergelijkbare dingen meegemaakt hebben.