K*T, het gaat niet door :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 12:55

Ik ben dus sinds een paar weken op zoek naar een kamer voor ong. een halfjaar het liefst in Apeldoorn, maar anders wil ik ook wel alvast naar Utrecht (ben van plan daar te gaan studeren in September), sinds ik gehoord heb dat ik niet mee naar België ga met de mensen waarbij ik nu in huis woon.
Zij moeten per 17 december hun huis in Hilversum uit en ik dus ook. Nou is het probleem dat ik niet terug kan naar mijn moeder (wil ik ook op zich niet) omdat zij vanaf 17 november een paar maanden op een huis gaat passen in Zuid-Frankrijk.
In ons huis komen dan ook oppasmensen en ik zou daar dan wel op mijn oude kamer kunnen gaan zitten, maar daar heb ik niet echt veel zin in...
Mijn vader woont in Amsterdam, maar daar wil ik ook niet wonen.

Omdat ik al heel lang in Apeldoorn kom (mijn oom en tante hebben een boerderij met paarden, Nimbers stal oa) en daar ook best veel mensen ken, wil ik het liefst daar voor een half jaar gaan wonen.

Nu had Shaienne een heel goed idee. Ze zei namelijk dat er waarschijnlijk wel kamers boven een snackbar in A'doorn-centrum te huur waren. Zij heeft opgebeld en elke keer was de man die daarover ging niet aanwezig. Nu heb ik uiteindelijk gisteravond zelf gebeld (zooo eng!) en die man was er. Hij zei dat ik net te laat was, want tot 2 weken geleden waren die kamers ook idd vrij. Echt stinkmodder dus. Als ik nou iets eerder had geweten dat ik niet mee naar België ging, en die man er eerder was geweest.... Boos!
ik had eigenlijk wel gehoopt dat dat door zou gaan, is nl hele leuke locatie.

Ik heb net via marktplaats op een andere advertentie gereageerd, maar dat is eigenlijk wel een beetje aan dure kant. Er zijn echt weinig kamers te huur in Apeldoorn! Frusty

Nou is het dus zo, dat ik niet op straat sta, als ik 17 december ook mee het huis uit moet, ik kan dus naar mijn vader of in mijn oude huis... maar het is wel allemaal heel poedersuiker!!

Naja, dat moest ik ff kwijt.

_________________
Ik haat jou méér!!! <font color=red> Kim

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-11-02 11:57 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:01

Hee balen zeg. Zal je altijd zien dat je dan net te laat bent.

Tja je kan ook in Nieuwegein komen wonen Schijnheilig . Op mijn zolder is nog wel ruimte in een klein hoekje Haha! samen met de andere beesten
Haha! .

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:03

Dat is balen zeg, ja kamers zoeken is tegenwoordig nog een heel gedoe helemaal in de wat grotere steden.
En ja...ik zou ook wel boven een snackbar willen wonen maar dat zou niet goed komen met mij Koe
Vraag je oom en tante eens of ze wat briefjes willen ophangen bij supermarkten e.d.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 13:22

Nou, met boven de snackbar wonen, komt het wel goed met mij. Ik heb in Bloemendaal er best lang in gewerkt en als je er mee bezig bent, wil je alleen nog maar sla eten..!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 13:22

Citaat:
Op 2001-11-02 12:01, schreef Prisca:
Tja je kan ook in Nieuwegein komen wonen Schijnheilig . Op mijn zolder is nog wel ruimte in een klein hoekje Haha! samen met de andere beesten
Haha! .


wanner kan ik bij jullie intrekken??? Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 17:24

hey poedersuiker voor je man!
Hopelijk vind je snel weer iets!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:02

ga dan zo lang bij frans wonen totdat je een kamer heb gevonden in adoorn!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:05

Ik weet wel kamers in Harmelen, ligt met de bus 10 minuten vanaf utrecht CS. Als je het wat vindt hoor ik het wel dan pb ik het tel. door.


*bus tussengevoegd*

_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-05 12:13 ]</font>

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:08

Nou doree toch maar bij mij in huis dan????

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 13:28

Ja, als ik echt niks kan vinden, dan doe ik dat (niet dat je laatste keus bent, maar wil toch wel het liefst op mezelf..... lijkt me wel heeel gezellie, altijd boktmeetings!!)
Maar er zijn nog wel andere opties....

En Gerdien, ik wil niet bij Frans en Mieke wonen, ik kom daar al zooo vaak en ze doen al genoeg voor mij... Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:45

aaaahhhaa nee jessica niet doen Lachen dan komt ze bijna tegenover ons te wonen of ik dat overleef... Scheve mond\ maare doree misschien kun je terecht in 1 van de studentenhuisjes tegenover Middelink.
dat zijn studenten huizen van vroeger toen er hier nog een hbo-school zat.
Tegenwoordig zitten er voornamelijk jongeren in rond de 17-24.
sommige zitten op school meesten werken al je hebt dan een gedeelde woonkamer/keuken en een eigen kamer

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:46

als ik wat weet laat ik t je echt gelijk weten, maar t is zo ontzettend moeilijk om een kamer in apeldoorn te vinden!!!!

balen joh dat die man er steeds niet was... en nu gewoon net te laat he. sh*t man!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 16:48

Kim, ik hou ook van jou!! Haha!

En wat dat kamers vinden betreft, ik blijf druk in de weer met zoeken, want ja, moet toch ergens heen. En ik heb waarschijnlijk ook wel iets. Niet echt ideaal, maar als ik eenmaal in A zit, is het vast makkelijker iets te vinden......

Ik ben iig blij dat er iemand van de A´s het leuk vindt dat ik kom (Thanx Toof!! Lovers ) Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:37

*lol* idee van malein:
de ouders van mn bf gaan zondag voor een maand weg, en marjo vond t een goed idee om jou bij mijn bf in huis te zetten. maar dat gaan we denk ik maar niet doen he?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:52

Die studentenhuizen tegenover middelijk daar kom je niet in hoor.De jongens bij mijn vriend uit de klas zitten daar allemaal,en je komt er alleen als je student bent.En geloof mij maar:DAAR WIL JE NIET WONEN!!!!!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 15:16

maar dat wil ik ook niet hoor, bij allemaal seksueel gefrustreerde studentjes in een huis wonen....
Bovendien zit ik dan heeeel dicht bij Kim, das wel beetje te veel van het goede hoor!! Haha!

Citaat:
*lol* idee van malein:
de ouders van mn bf gaan zondag voor een maand weg, en marjo vond t een goed idee om jou bij mijn bf in huis te zetten. maar dat gaan we denk ik maar niet doen he?


Lijkt me juist een heel goed idee!! helemaal omdat het vandaag *bats*dag is!!
Dan zitten we weer in dezelfde situatie als jij en Marjo toen!! Kun jij daarna zeggen dat je mij wel eens ff gaat *bats*en omdat ik jou een k*tstreek geleverd heb!!! hahahahahahahahaha *LOL* kep toch zo´n lol vandaag!!
Maarruh serieus, ik wil dus echt wel bij jouw bf in huis zitten!! Haha allemaal sappige verhalen uit hem trekken.... Haha! Haha! wordt vast heeeel gezwellie en jij mag dan heus ook best af en toe langskomen, hoor Toof!! Lovers Lovers

*bats* en ajuparaplu (hihihihihihihihi) *LOL* *LOL* *LOL*