Dankjewel BOKT!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 22:21

Het is misschien niet het goede moment om dit zegggen, omdat er ook een beol mensen weggaan op dit moment (zo lijkt het), maar ik wilde toch ff BOKT bedanken!
Waarvoor? Voor alle vrienden en mensen die ik heb leren kennen via Bokt. Zonder bokt had ik een boel mensen minder gekend. En een hoop minder geweten over paarden en pony's.

En het is toch eigenlijk ook speciaal dat er via zo'n 'koud' medium als internet, toch zo'n vriendschappen ontstaan

Dus dankjewel!

Zo, dit wilde ik ff kwijt, ik hoop dat er nog veel meer mensen hetzelfde denken als ik, want voor mij is bokt eigenlijk een soort 2e familie!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:22

Ja ik sluit me er helemaal bij aan!
dankje wel BOKT!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:23

inderdaad
ik wil ook even zeggen: bedankt bokt voor de goeie vrienden
net als sanne, die ken ik niet IRL maar het is toch een hele goeie vriendin geworden
echt bedankt
maar soms zijn er stomme dingen zoals ruzies Boos!
maar 2e familie is het ook weer niet Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 22:24

ja maar Yentl, ruzies zijn er in iedere familie en vriendengroep weleens.

Ik vind Bokt gewoon TOP en ben heel blij dat het bestaat Lovers

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:26

Ja, daar kan ik het helemaal mee eens zijn. Niet eens omdat ik nou zo'n te kort aan kennis heb of nieuwe vrienden zocht, maar het geeft toch een andere kijk op dingen als wat ik van de NVVR ken. Niet beter of slechter, gewoon anders. En daar ben ik wel blij mee.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:06

Helemaal mee eens. Ik heb ontzettend veel van bokt geleerd. Het is een onderdeel van mijn leven geworden (zn 3 uur per dag hehe *LOL* )

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:07

Ikzelf ben indd ook heel erg blij met bokt, ik zou het elke paardenliefhebber aanraden.
Je leert hier fantastische veel, soms staan ze me gewoon raar aan te kijken omdat ik dan dingen zeg waarvan zij zoiets hebben van; "hoe weet je dat allemaal"!!
Ja ik blijf hier nog wel even.
Ik heb wel in de gaten dat hier veel mensen haaibaai met elkaar hebben, maar daarom hij ik me waarschijnlijk ook een beetje op de achtergrond zodat ik er niet tussen zit.
Maar Bokt is echt een 1e klasse paardenforum! Houden zo!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:08

Ik heb een maand of 3 geleden ook eens zon bericht geschreven..
Maar ik sluit me er nu weer bij aan!!

Alleen hoop ik dat die ruzies stoppen. Vind het zo kinderachtig....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:23

amen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 00:45

Hier nog een *amen*. Bokt is en blijft wat wij er van maken toch?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 01:28

Helemaal mee eens Lovely. Bij en grote groep mensen heb je er altijd wel een paar mensen bij zitten die je niet zo aardig vind. dat houdt je nu eenmaal. maar er blijven genoeg mensen over die heel erg leuk zijn.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 09:27

gelukkg dat dit topic is gestart. wnat van bart mocht ik zelf geen topic beginnen om mijn lieve vrienden te bedanken. nu kan het dus wel want iemand anders heeft het topic gestart. ik wil alle vrienden op bokt bedanken en jullie weten wel waarom. ik mag dat hier niet neerzetten want anders ga ik dingen doen die iemand hier niet leuk vind. bokkers I Lovers you. ik zal niet opgeven (dat ik niet kunnen na al die lieve pbs) want ik heb ook nog 2 dochters die ik niet wil missen. heel veel liefst lonneke. misshien zal ik iets minder te zien zijn want het zit me behoorlijk hoog.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 10:25

ja ik ga ook helemaal mee met dit topic!! geweldig dat bokt er is (maar dat wisten we allemaal allang natuurlijk).
Heb idd behoorlijk wat mensen leren kennen inmiddels, leuke mensen, minder leuke mensen en a's. En verder blijft t gezellig met de leukste groep, en elke dag leren we weer wat bij he *LOL*

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 10:45

ik vind bokt echt helemaal geweldig! het is een deel van mijn leven, want ik zit er zo'n beetje elke dag achter!
ook heb ik via bokt een verzorgfjord gekregen en vriendinnen aan over gehouden! we moeten het gewoon gezellig houden!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:04

Nou, inderdaad! Wat nou "dat internetten, daar krijg je geen contacten van"! Echt wel! Ik heb al een bere-gezellige bokt-meeting achter de rug en hoor en zie een heleboel van anderen. Oke, er zitten er wel eens een paar te ouwehoeren, maar het grote voordeel van internet is dan, dat je ze gewoon kunt negeren zonder dat iemand kan zien dat je ze negeert (moeilijke zin, maar jullie snappen me vast wel Haha! ). Dus: lang leve bokt!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:31

Leuk topic.

Idd via bokt heb ik de nodige mensen ontmoet die ik nu bijna dagelijks zie en spreek. Ben blij dat bokt er is Lachen.

GO BART GO HEIKE.