Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
else80

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:49

Het is natuurlijk maar net hoe je uit elkaar wilt gaan. Wil je met je ex op goede voet blijven staan, ook na het ophalen van je spullen, of kan het je niks meer schelen wat voor contact jullie hebben?
Als het laatste het geval is, en je krijgt er een beter gevoel van om zo'n steek te geven: Doen.
Maar bedenk wel wat je er mee opschiet. Het is tenslotte al (lang geleden) gebeurd. Ik zou er persoonlijk voor kiezen om hem er in alle rust mee te confronteren en dan te benadrukken dat je door zo'n bericht extra in hem teleurgesteld bent. Soms komt dat nog veel harder aan!

'Het paard is het belangrijkste deel van de ruiter' (Jean Giraudoux)



else80

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:57

Tsja, in dat geval....het klinkt alsof je ex misschien al lang geleen afscheid van jullie relatie heeft genomen en nu het nut van praten niet meer inziet. Dan zou ik hem toch met het verhaal confronteren, jij krijgt er een beter gevoel van (al is t maar even) en hij weet in elk geval dat zulke acties altijd uitkomen..

'Het paard is het belangrijkste deel van de ruiter' (Jean Giraudoux)

else80

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:24

Ik ben het helemaal met Diamond eens. Ik neem aan dat hij er wel bij zal zijn als jij je spullen komt halen? (zo nee, dan zou ik daar toch echt op staan) Gewoon in alle rust alles pakken en dan (zonder dat je laat merken dat je ermee zit) even vermelden dat je weet wat ie 1,5 jaar geleden uitgevreten heeft en dat je blij benmt van m af te zijn..
Heel veel succes en laat je weten hoe het is gegaan?

'Het paard is het belangrijkste deel van de ruiter' (Jean Giraudoux)

else80

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:02

Zou ook zeker zelf je spullen gaan halen! Hij wilde toch geen contact? Dan hoeft ie ook niet naar je toe te komen. Bovendien heb je dan zelf in de hand dat je ook echt al je spulletjes meekrijgt. Vind de opmerking van smarty trouwens ook wel meesterlijk.. ROFL

'Het paard is het belangrijkste deel van de ruiter' (Jean Giraudoux)

else80

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:45

Zo, even bijgelezen.....Goed gedaan hoor!! Hij heeft zich wel heel erg laten kennen zeg, met zn sms-jes en gedreig.... voelt zich dus duidelijk betrapt en goed l*llig! Wat raar trouwens dat ie nu je ex erbij gaat halen.....
Als jij t nu voor je gevoel afgesloten hebt zou ik ook lekker niks meer laten horen. Anders misschien nog iets sturen van 'tsja, de waarheid ligt nu toch al op straat, dus er zijn meer mensen die nu weten hoe je echt in elkaar zit, succes met je leugenachtige leventje' Knipoog

'Het paard is het belangrijkste deel van de ruiter' (Jean Giraudoux)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie