Lalalala... gewinkeld (lees: geld uit gegeven)!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Lalalala... gewinkeld (lees: geld uit gegeven)!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 13:16

Simon en ik hebben ons even lekker uitgeleefd van het weekend...het resultaat: een Philips dvd speler met Philips versterker en speakers voor een home entertainment effect. We hebben het los gekocht omdat de setjes alleen de Europese regio dvd's spelen volgens de verkoper... en op deze kunnen we echt alles afspelen Haha!... en tsja, een dvd speler zonder dvd's is natuurlijk niet leuk dus ook even gegrabbeld in de aanbiedingsstellingen bij de free record shop met 11 dvd'tjes als resultaat... oa Killing me softly (naar het boek van Nicci French), Palomino (voor mij! kwijlfilm met veel paarden Schijnheilig ), Hidden dragon crouching tiger, Hackers, the bone collector, sleepy hollow, stigmata, Malcolm X etc.... Ik weet wat ik doe als we as zaterdag verhuisd zijn naar mijn broertjes huis en de dvd speler geinstalleerd hebben... Schijnheilig Als het goed is ligt ook "Priscilla, queen of the desert" onder de kerstboom... Haha! Tsja, zo op zijn tijd is het best leuk om ook eens geld aan jezelf uit te geven... Schijnheilig


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 14:59

Het huisje wonen we 'pas' as zaterdag in...maar ik begin morgen vast met wat spullen inpakken en vrijdag verhuizen we de eerste spulletjes Haha!. Het gaat vast super goed bevallen, nu is het wachten nog op een echt eigen huisje met 2 slaapkamers! Maar tot die tijd is dit een fantastische oplossing natuurlijk, een redelijk ruime woonkamer, slaapkamer, keukentje, badkamertje, halletje, tuintje en schuurtje helemaal voor ons zelf Lachen... en het is lekker dichtbij het vondelpark en het centrum dus Simon hoeft zich niet te vervelen. Ik begin er echt zo'n zin in te krijgen joh! En oh, ik heb ook een 'nieuw' (nieuw 2ehands Haha! ) zadel gekocht voor mijn meissie, dus ik kan ook weer lekker rijden Haha!.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 16:43

Clautje schreef:
Ohh leuk joh, van die DVD speler zal je veel plezier hebben!! Maarre wel geld over houden voor de 29 he Knipoog Haha!


Doe ik hoor ... dan woon ik net 2 daagjes in mijn broertjes huisje (broertje zelf woont voorlopig nog wel in London Haha! ) en dan heb ik ongetwijfeld nog spulletjes nodig om het gezellig te maken... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Anoukjuuuhh, dasalijn, Emmaa_92, Josien_, kosseh, Lalidan, maj0, Mrskiwi, Saaams, xrobbiee, xRooss en 55 bezoekers