Voel me verdrietig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Voel me verdrietig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 01:19

Wil even wat van me afschrijven. Verdrietig
De afgelopen weken gaat het allemaal niet zoals ik had gehoopt helaas.
Eerst was ikzelf al weer geruime tijd niet lekker,daarna kreeg mijn kleine pony last van spierbevangeheid wat overgegaan is in hoefbevangenheid(hoe hij eraan gekomen is Verward ) en dit leek dramatisch te worden.
Gelukkig is het diertje nu weer wat aan het opknappen en hopelijk blijft dit goed gaan!
Het brengt echter best wat spanning mee en aangezien ik mezelf niet in orde voelde vraagt het ook de nodige energie wat mijn weke delen reuma niet ten goede komt,dus extra pijn.
Moet dinsdag naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van mijn bovenbuik(de dokter denkt aan nierstenen)
Al met al ben ik vandaag even langs mijn werk gegaan om mijn collegas een fijne kerst te wensen,ons bedrijf gaat namelijk 2 weken dicht.
Kom ik daar wordt mij het droevige nieuws verteld dat een lieftallige collega uit de kantine is overleden Huilen .
Ze had enkele weken geleden een hartinfarct gehad en daar schrok ik al gruwelijk van toen ik het hoorde.
Ik belde haar en we hebben nog even geklets en gelukkig ging het wel weer redelijk goed.
Ze was alleen erg geschrokken en een beetje bang maar ze bleef er zo als altijd behoorlijk vrolijk onder.
Nu is ze dus dood,hartaanval.
Ze is thuis op de bank gevonden door haar dochter met het potje pillen(voor onder de tong)op de grond verspreid.
Ze heeft geen tijd meer gehad om een pil te nemen Verdrietig
Het was zo een lieve en zachtaardig persoon en altijd vrolijk en opbeurend.

Lieve Mary,ik heb veel lol met je beleeft,wat hebben we vaak gelachen!
Zeker toen ik nog met je samenwerkte hebben we de boel nog wel eens op stelten gezet.(we waren echt prettig gestoord )
Ik wist dat je me miste maar ik kon door mijn ziekte dat werk niet meer aan.
We hebben nog wel regelmatig zitten kletsen en op het laatste bedrijfsfeest nog ouderwets plezier gehad.
Morgen had er weer een feest geweest en je vertelde me dat je toch zou proberen te komen,al zou je het wat rustiger aan doen.
Er komt echter geen feest meer voor jou Mary.
Ik kan het eigenlijk nog niet helemaal goed bevatten .

Ik zal je missen!!
Rust zacht,je hebt het verdient!

Sorry voor het lange verhaal maar ik voel me dus echt verdrietig en had het even nodig om het van me af te schrijven.
Bedankt voor het lezen.

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!



@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 23:13

Bedankt voor jullie reactie.

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Boheme, corinec, Eleeke, furious, hooi, mariettek, moeshie, Paardjes83, power1997, Reyndir, SassyMoon, Sneeuwmaan, ual_95, YandexBot en 169 bezoekers