Uit huis gezet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Uit huis gezet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 14:11

afgelopen maandag ben ik uit huis gezet. ik slaap nu nog bij een vriend maar vrijdag ga ik verhuizen naar een begeleidendwonen gedoe. nu is mijn vraag: wie van julie heeft in een begeleidendwonen gedoe gewoont (of woont nu) en hoe gaat alles daar precies in zijn werk en meer van dat soort zaken. Scheve mond

Marilyn Manson was extreem cool gaaf te gek hip vet stoer geil sexy lief leuk knap en ik ben met hem getrouwd *LOL* Haha! Haha! Haha!



Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 14:40

ik ben 17 en een pleegkind, dus voor mij gaat alles sneller dan normaal. ik stond al ingeschreven bij een kamerbegeleidings traject, maar toen ik daar werd toegelaten zaten net alle kamers vol. dus nu moet ik nog ong. 3 maanden wachten.

om die tijd te overbruggen ga ik naar een kamerbegeleidings traject voor jongeren met een gedragsprobleem. maar omdat ik daar dus eigenlijk helemaal niet thuis woon is dit gewoon tijdelijk. anders zou ik ook naar een crisiscentrum moeten en dat is inderdaad voor maar 6 weken, maar dat zou dan nog voor 6 weken verlengt kunnen worden.

wat ook nog een keus was, was een ander pleeggezin voor tijdelijk. nou dat leek me niks. en daarbij heb ik binnen 2 dagen moeten beslissen wat ik wilden gaan doen. dit leek mij de beste (tijdelijke) oplossing. maar ik vind het dood eng, een nieuwe leefomgeving nieuwe mensen die ik leer kennen, en dan een begeleider (metor) die me gaat helpen met leerpunten die ik op heb moeten geven zoals: omgaan met geld edm.

maar ja, hoe het precies daar gaat..., want ik had verwacht dat het een inrichting zou zijn met allemaal enge mannen met witte jassen enzo Clown maar dat scheen dus niet zo te zijn. mja..

Marilyn Manson was extreem cool gaaf te gek hip vet stoer geil sexy lief leuk knap en ik ben met hem getrouwd *LOL* Haha! Haha! Haha!

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 15:27

Verward idd me geboorte datum staat fout, maar mijn profiel is zo vanwege een bepaald iemand hier op bokt. een hele poos geleden zat ik hier ook en toen kende ik iemand die hier ook altijd kwam. daar heb ik toen ruzie mee gehad en die liep de hele tijd al mijn berichten achterna en overal op te zeiken. om dat stop te zetten heb ik een nieuw account aangemaakt en dat is deze dus. meer ga ik er niet over vertellen, anders is het nut weg. want ik hou wel van bokt en wil er graag blijven dus vandaar mijn nieuwe account.

Marilyn Manson was extreem cool gaaf te gek hip vet stoer geil sexy lief leuk knap en ik ben met hem getrouwd *LOL* Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie