Britney en andere "muziek"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 14:50

Britney geeft geen zangtalent, en ze is ook niet bijzonder mooi om te zien. MAar ze springt net als Madonna haarfijn in op huidige trends en ze heeft uitstraling. Net als Madonna heeft ze ook een heel goed gevoel voor stijl en show, kan zich goed presenteren en ze kan goed dansen. Haar clips zijn dan ook best leuk. Alleen...... ik zou er thuis geen cdtje er van op hoeven te zetten. Haar muziek is totaal inhoudsloos, constructief weinig interessant. Een lege barbiepop eigenlijk, een omhulsel. Maar ze kan er goed haar geld mee verdienen, vandaar dat ze toch mijn respect heeft, net als Madonna. maar over teksten gesproken: laten we het eens hebben over Eminem! wat een vrouwvriendelijk persoon is dat! Ach, hij zegt het heel direct met woorden dat hij geen respect heeft voor vrouwen in zijn liedjes. Anderen leggen het gebrek aan respect uit d.m.v. hun clips: de ene tietensnol na de andere. Het enige wat ik kan doen is hopen dat ik niet met zulke figuren vergeleken word. Ik heb geen siliconentieten en ik kleed me er ook niet naar. Dat zal wel schelen.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 09:57

Ja maar dat nummer van Eminem met Dido is dan mijns inziens ook het enige goeie nummer van Eminem! maar inderdaad, de doelgroep van Britney is inderdaad tieners en dat zijn kennelijk nog leeghoofden, grinnik. Ik hou vooral van Tory Amos. en dat is net effe een ander genre. Over muziek gesproken.....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 12:30

Het is jammer dat de massa imago van iemand en muziek van elkaar kan onderscheiden. Ik wil alleen maar goeie muziek, en dan kan het mij weinig schelen hoe die artiest er uit ziet. Veel vrouwen in de popmuziek zijn eigenlijk maar zielepieten met hun silliconenhersens...... maar je hebt er wel een paar serieuze bij zitten. Ik zie inderdaad Anouk (waarvan ik het laatste nummer een wanhopige poging vind) en Krezip zich daar niet schuldig aan maken. die beperken zich tot het maken van muziek. maar ik vind het ook heel amerikaans om altijd uiterlijk aan muziek te verbinden.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 08:46

Jamiroquay! Tja, daar noem je wel wat op he. Niet de eerste de beste! Jammer genoeg zijn die klote dj's op de radio het er niet mee eens. Die geven voorkeur aan de VENGA BOYS! AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHH

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 09:27

De vengaboys is geen niveau he. Het is pure kindermuziek. Kinderen vinden het ook heel leuk om te horen. De constructie is doodsimpel. Tegenwoordig wordt alles muziek genoemd. stel maar gewoon wat ritmische geluiden samen en er is altijd wel een of andere idioot die het muziek noemt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 13:11

New kids on the block? maar suzanne toch, hahahahaha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 15:27

tja, ik geloof dat ik een 5 jaar ouder dan jij bent en dan zie je toch alweer een heel groot verschil. Want die kids on de block waren voor mij te jong, de muziek tenminste. Ik heb altijd (toen ik jong was al) van wat serieuzere muziek gehouden. Kate Bush vond ik altijd al heel mooi, maar ik hield ook van Prince. In sommige opzichten verandert smaak. Voor mijn 20e was ik helemaal gek van die muziek van Michael Jackson en walgde ik van guns 'n roses en Aersmythe. EN nu kan ik die juist waarderen. Maar van Kate Bush hou ik nog steeds. Lenny Kravitz vind ik ook al jaren goed.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 09:54

Bruce springsteen kan ik wel waarderen ja. Mijn lievelingsliedje, wat op een van zijn oudere album staat: Bobby Jean. Prachtig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annabel, dezzie, dollyspikkel, friezenfan2, IASCrawler, Kaplaars, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mutti, noordje, Plus_en_Min, ryukapple, Sabine, supervon78, Unit, VenoSnorlax en 73 bezoekers