Ik ken iemand die ging "meehelpen" bij het ruimen van koeien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 10:23

Dees, da's een emotionele (en begrijpelijke) reactie, maar sommige dingen MOETEN echt.....
En hoe onsympathiek en Hitlerachtig de RVV soms ook overkomt, die mannen huilen ook van binnen hoor..... die hebben ook gevoel.
(ik ben ook hartstikke tegen het ruimen hoor en ik snap jouw reactie ook wel)

Gr, Sonja


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 15:36

Citaat:
Op 2001-04-04 13:55, schreef Jura:
Ik heb er ook geen respect voor. Al zou ik mijn baan en vrienden verliezen... ik zou NOOIT aan zoiets meewerken. Ik zou nog liever zelf... nou ja laat maar.



En als je je nou eens voorstelt dat je thuis een vrouw en drie kinderen hebt zitten? Zou je dan nog zomaar je baan opzeggen (en daarmee OOK het recht op een uitkering en dus boterhammen, verspelen? )
't Is zo makkelijk gezegd he, als je niet zelf in die situatie zit.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 12:30

Begrijp ik hieruit dat jullie bv ook niet met een leren zadel rijden? Want ook daarvoor is hoogstwaarschijnlijk (meer dan 99,9 % kans) een gezond dier afgemaakt.... En jullie zijn natuurlijk wel heeel consequent in jullie opvattingen???
Dus geen leren tuig, laarzen, chaps, schoenen, geen melk drinken etc.....

Ben benieuwd!

Groetjes, Sonja.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:05

Zou er op zich niet eens problemen mee hebben om vegetarier te worden, vind vlees bij het avondeten niet zo bijzonder. Maar ik zou het zo missen op m'n boterham, denk ik...

Ik dacht dat je principieel tegen het slachten van ALLE gezonde beesten was...

Sonja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:52

Ok meiden, in tegenstelling tot wat ik dacht, ben ik het volledig met jullie eens.
Dick en ik doen het trouwens al jaaaaren: regelmatig geen vlees eten, en als we vlees eten, dan liefst "scharrelvlees". Overigens heb ik ook nog nooit iets anders op dan scharreleieren; moet er ook niet aan denken om iets van een legbatterijbeest te eten... Brrrr!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:00

Tuurlijk, het is nooit diepzwart of spierwit, maar er zijn ook nog heeeeeel veel grijsschakeringen........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Appeltje00, Chita, Eleeke, Imhrien, karlli, Lalladidoo, Natasja22, Petra_O, Roosch, Silenna, Xayah, xTammyy, Zebrastreep en 165 bezoekers