Hoe of waar kerstkaarten laten drukken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Hoe of waar kerstkaarten laten drukken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 05:30

Ik heb nu eindelijk na veel geploeter met psp een kerstkaart gemaakt (was ook mijn eerste keer met psp). Alleen waar kan ik die laten afdrukken? Mijn gewone digitale foto's liet ik bij de Hema printen, maar daar krijg je standaard zo'n kader om je kaart.

Weten jullie misschien waar het niet het geval is en hoe doen jullie dat met kerstkaarten?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:30

Misschien bij de foto winkel of de foto graaf of zo iets?? Verward Lachen

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:44

ik zou het iig niet bij Kruidvat doen want ik heb al van verschillende mensen gehoort dat het er niet mooi uit ziet!
Nog succes met zoeken!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:55

Heb je ook al een tekst op je PSP-kerstkaart zitten? anders kun je hem gewoon als foto bestellen bij ww.kruidvat.nl of bij de etos. Volgens mij is de hema de enigste die foto's afdrukt met een tekste eronder.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:08

De Hema heeft hele leuke

Bij Dixons? en Etos kan ook nog.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 00:19

Ik heb ze uiteindelijk laten drukken bij de Hema. Daar zijn ze ook bijna het goedkoopst. Ik laat ze drukken als foto (omdat er ook al tekst opstaat), omdat ik er anders een kader omheen moet kiezen. Je kan wel uit 3 kaders kiezen! Phoe phoe!

Maar hopelijk heb ik ze woensdag binnen en dan zal ik nog wel even laten horen hoe de kwaliteit is! Ik er er al wel vaker gewone digitale foto's laten afdrukken, dus ik denk dat het wel goedkomt! Haha!

Maar iedereen bedankt voor de tips en adviezen!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:22

Ik ben heel benieuwd hoe ze zijn! Kun je ze ook aan beide kanten laten drukken? De mijne hebben namelijk een vor en achterkant, ik wil ze gewoon in een envelope sturen...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 00:26

jeddah schreef:
Ik ben heel benieuwd hoe ze zijn! Kun je ze ook aan beide kanten laten drukken? De mijne hebben namelijk een vor en achterkant, ik wil ze gewoon in een envelope sturen...


Ik wou ze graag aan beide kanten laten bedrukken, echt als ansicht dus. Maar ik kon geen enkel bedrijf vinden die dat tegen een beetje acceptabele prijs deed. Nou ja, nu schrijf ik onze namen op de achterkant met een mooie stift en stop ik ze in een envelop. Volgend jaar maar eens eerder mee beginnen... Haha!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:15

Dixons drukt niet zo mooi af, vind ik. (of mijn camera is niet goed). Bij de HEMA zijn de digi foto's, net echte foto's zeg maar. Bij Dixons werden de foto's heel wazig.