Let op! Vervoersregel is wrs. tijdelijk!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 09:52

Ik hoop dat ze het zo houden.....ik heb gisteravond de RVV maar gebeld want ik snapte dat bericht echt niet helemaal. Wij mogen dus gewoon weer met de trailer rijden. Ga vanmiddag wel wer even bellen voor hoelang dit nou precies gaat gelden, want als ik een keertje in de manege mag rijden daar heb ik natuurlijk ook niet zoveel aan....het is in elk geval een stap in de goede richting.

grtx, Rieja


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 11:31

Hai Dorine,

Als ik jou was zou ik gewoon even bellen met de RVV om het zeker te weten (0800-1556).
In het clubkrantje van onze vereninging stond een brief van het ministerie waarin volgens mij AFGERADEN werd lessen (=samenscholing) te geven maar niet verboden.

Ik weet het niet zeker.
Als ik naar de manege ga rijd ik daar gewoon voor mezelf, er is dan in zekere zin een kans dat er ook iemand anders is, samenscholing dus....maar aangezien er nog steeds vervoersverbod is voor paarden die van bedrijven met evenhoevigen komen, maakt het volgens mij niet uit.
Dattie naats de schapen van de buren staat, dat maakt volgens mij ook niet uit, jullie hebben zelf toch geen evenhoevigen?

hee grtx, Rieja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Bytespider, CupCakes_, Elitedeux, ElSea, gigil, Ineke2, juval, keeslover2, Koekie_186, Mizora, moonsparkle, mylittlejoy, SentiBot, Symke, TheNovelist, Westhof en 192 bezoekers