Verhalenboeken met Magie... Tips?

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

Verhalenboeken met Magie... Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 21:33

Ik heb een hele tijd terug een topic geopend over boeken die o.a. over magie gaan... Ik was op zoek naar boeken die ik kon lezen als ik de serie Zwaard van de waarheid uit had... die heb ik nu dus uit.. en ik weet niet meer welke boeken er genoemd zijn en wie hun schrijver was... Ik kan me alleen nog dungeons and dragons herinneren... Willen jullie mij even een handje helpen? Haha! (pls met een kleine samenvatting erbij zodat ik een beetje weet waar het over gaat, niet het eind verklappen he!)

Mijn schilder, ontwerp en digitale kunsten: Tez Art & Design website | Tez Art & Design FB

Meer weten over (kleuren) genetica? Special genetica algemeen | Special kleurengenetica paard

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 01:08

thanx voor de tips tot nu toe Haha! om even op jou te reageren Wind, ik heb ook zo'n boek voor jongere mensne waar ik gek op ben, dat boek heet Azazel Lachen misschien zegt het je wat.

Heb gelijk nog een vraagje, kennen jullie het boek het malazijnse rijk? heb dat boek nl gehad voor sinterklaas, ben benieuwd wat iemand die dit boek heeft gelezen ervan vcindt

Mijn schilder, ontwerp en digitale kunsten: Tez Art & Design website | Tez Art & Design FB

Meer weten over (kleuren) genetica? Special genetica algemeen | Special kleurengenetica paard

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 14:25

verder nog tips? Lachen ik kan me van het vorige topic nog herinneren dat ik een gouden tp kreeg, maar ik weet niet meer van wie en hoe het boek heette Boos! ook niet meerwaar het over gaat, ik weet alleen dat het me een geweldige serie leek en ik een boek wilde bestellen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie