stelletje *** kinderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

stelletje *** kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 17:31

ik zit een zoon stomme klas waar alles wat gebeurd mijn schuld is Boos!
vandaag weer stom kind.
ik zal ff vertellen wat er gebeurd is.

Ik wachte op mijn vriendin bij de fietsen stalling, komt ze naar me toe vertelt ze een heel verhaal waar ik de helft niet van verstond zecht ze wat een stom kind is die Ilona ook dus ik antwoorde maar met dat het ook zo was Frusty lopen we een stukje verder omdat we er niet door konden gaat ze voor de fiets staan " nou zeg het dan recht voor me gezicht (wat bedoel je Verward ) probeer ik uit te leggen wat mijn vriendin had gezegd zecht ze dat ik zij dat ze stom was Stoom uit je oren dus toen zij haar vriendin van ik zal wel de reactie van mijn site uitprinten zien je hoe banketstaaf je bent (we moesten met sinterklaas een gedicht maken over een groepje) want ze pikken het niet dat je maria carry (schrijf het fout) een flop noemt Verward ,

Nou hallo het is maar een gedicht ik hier zien jullie de regel van het gedicht waar ze zoon drukte om maken
kelly vind maria carry hellemaal top ook al vind iedereen het een flop.
me hele dag is verpest door die *** kinderen Boos!

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, C_estmoi, ComscoreBot, Duhelo, fleurtjeuh, flooooo, Ginny135, History_, Iselda, Lian, linoleum, LWDaisy, nick_en_ik, paljaslaura, pinto_1, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Travel_me, Wenta, YandexBot en 216 bezoekers