Ben ik nou een ongelooflijke preutse trut of....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 19:17

zijn er nog meer mensen hier die af en toe niet goed worden van bv TMF en MTV... Misselijk
Ik werd vanmorgen wakker van mijn tv timer en dan dus met een clip van allemaal ingezoomde BORSTEN... op muziek dus met nog wel kleren aan (viel mee) maar dus enkel borsten in beeld he. Er is ook zo'n clip met van die tongzoenende mensen.. leek ook wel alsof het getimed werd ofzo want telkens als ik de tv aanzette was die clip dus bezig.. Misselijk Het lijkt wel of de feministische golf een beetje doorslaat naar een seksistische golf oid want het lijkt wel alsof je enkel op tv/in de muziek kan komen als je zo weinig mogelijk aanhebt en zo groot mogelijke tietuh hebt.. ARGH! Hebben jullie die clip van lil Kim gezien?>? Nou echt ik vind dat dus een schande voor het vrouwelijk geslacht he! En waar blijven de Ricky Martins en Brad Pitten in een tangaatje in beeld? Dat is dan wel zo eerlijk! Ik bedoel, ik ben blij met mijn lijf hoor en ik draag ook best wel uitdagende kleding af en toe als ik uitga maar het lijkt tegenwoordig wel een must te worden!! Als ik contactjes zou hebben in de showbizz dan zou ik een clip maken met mooie vrouwen volledig aangekleed (nonjurk ofzo) en dus al;leen een hoofd te zien.. vette actie alleen in vrees dat ik dan nooit in de top40 terecht zal komen. Frusty Ohja nog een laatste opm: Die DEF Rhymz moeten ze afschieten. Knipoog Ik snap werkelijk niet dat iemand zoiets kan apprecieren.. ('ik wil je BILLEN zien.. schudden met die billen??!!') Wat vinden jullie nou? Mag of TOTAAL fout? en oh ja ben ook wel benieuwd naar een mannelijke reactie hehehe Groetjes van Laura


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 20:27

Eigenlijk zijn de songteksten al gewoon Bloos ... even klein voorbeeldje:

Def Rhymz:
Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Hey meisje,
Hey lekker ding,
Hey schattebout, kippebout, moerbout,
Ik wil je naaie, naaie, naaie, naaie huis toe brengen,
Want je hebt echt een lekkere bil koffie,
Lekkere Bobbejaanland.
Hey schattebout, kippebout…ahhh…

Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
etc
Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Lil Kim:
Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
I've been a lot of places, seen a lot of faces
Ah hell I even fiets with different races
A white dude - his name was John
He had a Queen Bee Rules tattoo on his arm, uh
He asked me if I'd be his date for the prom
and he'd buy me a horse, a Porsche and a farm
Dan my nigga from Down South
Used to like me to spank him and cum in his mouth
And Tony he was Italian (Uh-huh)
And he didn't give a fiets (Uh-huh)
That's what I liked about him
He ate my pussy from dark till the mornin
Called his girl up and told her we was bonin
Puerto Rican papi, used to be a Deacon
But now he be sucking me off on the weekend
And this black dude I called King Kong
He had a big ass dick and a hurricane tongue

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Ehmmm is dit eigenlijk wel toegestaan hier neer te zetten?? Lips are sealed Maarja je hoort t ook op radio/tv iedere dag bijna. Ik vraag me dus echt af wat voor doelgroep hier nou op kickt he? Volgens mij zijn het of hele g*le mannetjes of hele IQloze figuren ofzo...

Maarja ik had t laatst aan de stok met een vriendin die vond me inderdaad een preutse trut Tong uitsteken toen ik zei dat ik het eigenlijk onverantwoord vond dat mijn zusje van 11 naar Sex and the City kijkt... tsja ik ben misschien inderdaad wel wat ouderwets? Verward
(overigens ook pas 18 hoor)


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-01 16:28

Afbeelding ben benieuwd of Britney t nu wel doet...
Ff over Brit:
Ik vind het wel knap dat ze nu aan de top staat en daar kan blijven... alleen denk ikd at ze t meer aan andere dingen te danken heeft dan aan dr talent (..) Ik vind Brit in de clips mooi, maar in een interview op MTV met gewone belichting en make-up was ze echt een gemiddeld meisje hoor. Als ik een paard pondjes kwijt ben, 200x onder de zonnebank ga, een privé visagiste krijg en een hele crew die voortdurend bezig is met mijn uiterlijk dan zal ik er ook zo uit kunnen zie hoor! Pling D'r liedjes zijn dus door anderen gemaakt en zingen kan ze niet geweldig; Christina Aq. is wat dat betreft veeel beter.

Lisette: Ik vind zelf Sex and the City geweldig en om Married with Children kan ik ook hard lachen... maar bij Def Rhymz zie ik dus echt geen humor... enkel een irritant, schreeuwerig kleinzielig ventje die op de een of andere onverklaardbare manier populair is. Ik zap inderdaad dus ook bij zulke clips maar snap gewoon niet hoe zoiemand dus op1 kan komen (met ook nog een half gejat lied)

Sommige mensen zeuren direct als je op Britney/lil Kim oid zeikt dat je jaloers bent.. nou ik zou er best wel zo uit willen zien maar dan liet ik toch echt al die pakjes mooi in de kast hangen en dan was er echt niemand in de wereld die mij in een slip op tv bepaalde bewegingen zag maken... arg!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-04-04 16:36 ]</font>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-01 16:43

Hoe kan je zo min mogelijk kleren aan hebben maar toch bedekt zijn....?! De nieuwste rage in Hollywood LOL
WBT dat plaatje: is niet die van PJ maar een andere... vinden jullie die poppen/kinderkamerachtergrond nou niet hypocriet?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-01 21:32

hehe nee Sex and the City RULEZZ.. maar dan niet voor mn 11 jarige ZUSJE!!! Ik schaamde me al rot toen ik het beneden aan het kijken was met mn ouders erbij (hihi en mn pa achter de krant dus niet aan t lezen) Tsja misschien is de jeugd wat sneller tegenwoordig ofzo, ik schaamde me al dood als iemand zag dat ik de Vrijen enzo afdeling in de Fancy aan t lezen was... Ik hoop alleen dat kinderen van die leeftijd nou niet gaan denken dat alles zo gaat als in die serie (heel grappig maar heeeel overdone hehe)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Black_Moon, carina, gaucho, Lestrange01, Lisewiesje, MallyBelly, MarJon, Mo_86, Niicolee_, Verara, xxxmh, Zwerte en 151 bezoekers