wat moet ik nou?

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:58

Het enige wat jou helpt en mij ook geholpen heeft, is alles loslaten en anders worden.
Daarmee bedoel ik gooi je leven eens om en doe dingen waarvan jij gelukkig word, praat met mensen. Hou je verhaal niet voor je.
Ik kende het woord houden van of geven om ook niet en nu destemeer!
Ik heb de stap genomen om een ander leven te beginnen en weg te gooien wat er niet meer bij wilde hebben. Ik ben dus mezelf gaan mengen onder de mensen, heb veel meer gepraat over mezelf en de mensen de kans gegeven om mij te leren kennen(want niemand kent jou zomaar hoor) en heb geleerd dat mensen mij wel leuk vinden en mij nu beter begrijpen en dus niet meer raar,vreemd of stil noemen. Door te praten heb ik ook geleerd dat mensen open staan voor mij en dat er gezelligheid is, waar ik ook bij hoor! Nu is dat moeilijk als je op school zit, maar buiten school word je vanzelf ook onder de mensen gesleurt en die mensen staan open voor een nieuw persoon. Ga die mensen niet uit de weg, maar geef hun en jezelf de kans om elkaar te leren kennen. Hou dus niet je mond dicht want men heeft er veel meer aan als ze jou van binnen leren kennen.
Ook al geloof je er nu heilig in dat jou dip zo groot is dat je er nooit meer uitkomt, eens komt voor jou de dag die alles zal gaan veranderen, maar die kans moet je wel met beide handen aanpakken!

Daarnaast,lieverd, merk je toch ook wel dat wij alleen jou via de computer kennen en dat wij jou ook niet uit de weg gaan! Ik zou niet eens willen want jij hoort er net zo goed bij als ieder ander. Ik ken jou niet en jij mij niet, maar toch geven we ergens om elkaar! Ook dat is iets wat je nooit vergeten mag hoor. En op bokt is er altijd ruimte om met elkaar te praten, of het nu eenhappy berichtje is of omdat je hulp nodig hebt. Onthoud heel goed, dat op bokt ALTIJD een plekje voor jou is!

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Antwoord op onderwerpPlaats een reactie