wat moet ik nou?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:32

Hallo Not Happy,

Weet precies hoe je je voelt, inclusief dat krassen. Ik denk idd dat het goed voor je zou zijn om aan de medicijnen te gaan. Eindelijk even rust in je hoofd. Knap van je dat je al bij verschillende instanties hebt aangeklopt, was voor mij een hele stap. Verwacht er echter niet te veel van. Je zult idd niet ineens vrolijk worden. Er gaat tijd over heen, maar ik weet zeker dat er straks weer periodes komen waarin je blij bent dat je er nog bent.

Heel veel succes, doorzetten hoor. Ga lekker naar je paardje, of naar de manege als je geen eigen paard hebt, en daar dan mooi ff je gedachten van je af zetten. Met dieren omgaan is een stuk makkelijker dan met mensen (ik denk dat iedereen dat wel een beetje vind, dus niet jezelf heel raar gaan vinden hoor).
Sterkte



Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:40

Hee meid nog een berichie van mij,
Merk dat je heel negatief denkt over jou omgang met mensen.
Ken dat ook goed, dacht er zelf ook zo over. Heb alleen wel geleerd, dat anderen daar vaak helemaal niet zo negatief over denken als jijzelf. Verder kun je met hulp ook beter leren omgaan met anderen, door wat trucjes.
En je kan daar leren om te gaan met die wisselende dagen, ene dag goed, andere dag ***. Alleen moet je daar idd wel heel hard voor knokken.
Het komt allemaal goed hoor, echt.
en pb-en hè als je wilt kleppen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _Hinneke, Anja_96, belle_boef, ComscoreBot, Dimphyl, Domiinique, fleurtjeuh, GrapeshotBot, Happy16, katinker, Kimmie235, Thami, xPabloBokt, xrobbiee, YvonneV en 73 bezoekers