Weeeer een nieuw lid.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 11:07

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier!! Nou ja, nieuw. Ik kom hier al een paar weken elke dag ff kijken. Maar ik had me nog niet aangemeld. Nu wel Lachen.
Ik ben echt helemaal happy want ik heb sinds zondag een paaardje Haha! . Ze heet Tindra. Het is een ijslandse schimmelmerrie van 7 jaar. Ze is echt geweldig. Haar tölt is nog niet super maar dat komt nog wel. Ze staat nog niet bij mij. Ze blijft eerst nog staan waar ze nu staat. Dan wordt ze nog wat beter ingetölt. En met kerst komt ze hoop ik bij mij. Ik kan het nog steeds niet geloven dat Tindra echt van mij is hahaha. Maar dat komt nog wel.
Nou, dat was het weer.
doooeeeeiiiiiii

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:10

He gaaf, weer een IJsjesfreak erbij! Welkom op Bokt! Ik heb een gele donderstraal (fjord) waar ik na twee jaar nog steeds helemaal Lovers op ben!

Tot Bokt!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:11

Welkom op bokt!!!
das kei leuk die ijslander. Kan je ijslander ook telgang?
Party!! Schijnheilig Schijnheilig

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 19:02

Nee, Tindra is een vierganger dus geen telgang. Maar ik vind 4 gangen al meer dan genoeg *LOL*
En als ze de tölt eenmaal goed door heeft dan kan ze dat echt suuuperhard. Maar jammergenoeg gebruikt ze al haar energie nu nog voor de draf en haar tölt is nog niet echt geweldig. Nou ja, ze leert het nog wel. Ze heeft er genoeg aanleg voor.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:18

Welkom!
leuk dat je je aangemeld hebt!
voor info over mij pony's zie mijn profiel!